Isällä jo toinen huono päivä. Jotain mulle sano puhelimes et jalat ois pettäneet tai meinannu pettää. Että ei meinannu sänkyyn päästä. Huomen tyttö yrittää viä nallen isälle. Isäl on talon nalle sielä ja tyttö päätti hommata oman.
Mun vasen jalka vittuilee mulle. Polven takaa toinen, ulompi jänne kiristää. Toivon ettei tietäis selkäkipua tulevaisuudessa. Äiti sano et olis jalka rasittunu. En tiä, vittumaiselta tuntuu ainakin. Istuminen mm. Pytyllä on kipeetä, kun reisi painaa istues ja ottaa polven taa.
Yö meni pipariksi. Sain joten kuten 6-9 nukuttuu, tuli silloinki herättyy monta kertaa. Laitoin musiikin soimaan, jotain rauhallista unimusiikkia. Pitäiskö ens yöksikin laittaa. Et sais ees hiuka nukkuu. En uskalla enää tehä päätöksiä ja oon sen äitille kertonu.
Haaveilen uudesta yleiskoneesta. Ei se tarvii mikään ihmeellinen olla. Taikinakoukku olis kiva olla erinlainen, mitä mulla nyt on. Vanhaa konetta on ikävä, mut alko ulista liian pelottavasti, joten otin poistoon ja sitä edellinen käyttöön, josta en tykkää. Äiti käski jos sisko tulee mun kans laittaa myyntiin ne nettiin ens kuussa.
Sain edelliset sukat vihdoin valmiiksi. Melkein 2 vko meni. Niitä tuli tehtyy kaikkina mielialoina. Laitoin heti uudet sukat puikolle. Jämälangoista. Samalla lajittelin noit täällä ylhäällä olevia lankoja oikeisiin pussiin. Ehkä laittelen niitä tonne lipastoon jossain vaiheessa, ettei kämppä o täyn muovipusseja.
Päätä sattuu hiuka. En voi lääket siihen ottaa. Pitää toivoo et loppuu itestään. Silmät painaa. Ehkä siks päätäki sattuu.
Ma pitäis äitin kans men kaupunkiin. Onneks taksilla. Nyt toivon et jäät sulaa huomisen aikana ulkona, että olis turvallista kulkea. Ainakin ton jalan takii. En yhtään tykkää jääkeleistä. Vaikka olis täys nastakengät, ni ei nekään 100% ole.
Tytöllä meni muutama tunti sit hermot muhun. En uskalla soittaa sil enää. Ehkä huomenna sit taas. Huomaan ettei kukaan muuka o iloinen ku soitan. Kenelläkään ei o aikaa, eikä kiinnostusta.
Taidan jatkaa neulomista... siinä mun uv menee. Telkusta onneks tulee urheilua.