pyykit hoidettu, eli pesty ja kuivumassa. Kaikki ihmettelee, kun olen niin aktiivinen. En osaa iloita tätä, koska tiiän että tä on vaan joku haihahdus ja normi minä tulee esiin sitten joskus. tosin syön essiä 10 mg, enkä 15.
Mietin tässä, pitäiskö ottaa toist yks laatikko tai säkki ja tyhjentää se. Saa tota keittiö urakkaa eteenpäin. ja pääsee ensi viikolla sitten pesee lattiat. KOska tällä viikolla en oikee ehi.La pitäis isää hoitaaja huomen on tukari.
Pitäis tänään tehä kauppalappukin, suunnitella miten huomen aamusta kaupassa menis. Aikaa ei ole paljoo kulkea kaupassa harhaan. Eniten haluan kaaokselle jotain ihania vaatteita ostaa. Toivon ettei hän huku niihin, kun pienen pienet ostan hänelle. Saa hänkin jotain joulusta päälle. JA sitten tietenkin heijastinliivi on pakko olla. Luuta enkä ruokaa en ala ostaa vielä. ärsyttää kun en voi faces paljoo hehkuttaa tätä, sillä sisko ei saa tietää että koira tulee perheeseen.On vähän erikoisjärjestelyitä jouluna, kun katotaan, hyväksyykö siskon kissa koiranpennun. voi olla, jos ei hyväksy,ni tyttö tulee tänne toiseksi yöksikin.
KOska mahtaa se lähete tulla, jos se ees tulee. Pitää sen takia sähköpostia katella koko ajan. Mä niin tykkään siitä. Vois kyl terveystiedoista lukee, että tehäänkö se lähete ees. Ensi vuoden alussa tarvii asumistuen tarkastus tehä uudelleen. Just marraskuussa tein. Pitää muistuttaa sitten tyttöäkin tekee se. Tivon että tyttö saa sen lausunnon tossa muutaman pvä päästä. Ettei hänen julunsa mene ihan pipariksi.
TÄnään taidan lämmittää ranuja ryynäreiden kanssa. En eilen pystynyt makaronia syömään, kun alko ällöttää. Joten en keksi mitään muutakaan noiden loppujen ryynäreiden kanssa. Pitää vaan muistaa ettei liian rapeeksi paista, ettei tuhoo ikeniä. Mulla on ikenet niin pirun hellänä.
Kaipa sitä vois alkaa hörppii toi loppu tee ja sitten mennä joku juttu siivoo tosta eilisestä parveke jutuista. Sit vois kerätä tohon nojatuolille kaikki muovilaatikot, niin että ne vois laittaa parvekkeelle siks aikaa, kun saan varastoon tilaa niille. Kyl sit keväällä kun lumet sulaa, saa ton parvekkeen paljon paremmin siivottuu. Nyt sinne on kaikki vaan laitettu jotenkin. TOsin voisin tänäänki sitä hiukan siivoilla ja "aurata" tien kynttilöihin, että saan tuikkuja alkaa polttelee rauhassa iltaisin siellä.