Sain sukkia kudottuu taas etiäpäin, en paljoo, mut kuitenki. Harmi va ku pitää nukkumaan mennä välillä ja hoitaa muita tekemisiä.
Kysyin äitiltä, onko isän ihan pakkopakko mennä huomenna kerhoon. Jos meinaan tänne tulee se lumipyry, ni tota pyörätuolia ei työnnä ketään. Se et menen 10 heille ja hoidan äitin kans yhen homman, riittää mun tietääkseni äitin jalalle. Jos hän ei tänäänkä päässy 500m ku 3x pysähdyttiin. Sinne kirjastoon on tupla tai tripla matka. Mut mä teen mitä äiti käskee. Ku huomisen saan hoidettuu, saan EHKÄ 3 pvä olla rauhassa, kunnes ma aamusta vissiin äitin luo jo ennen 8.
Pitäiskö huomenna tehä joulutorttuja? Jos hiuka naatiskelis. Tosin joku tänä vuoden luumuhilloissa mättää. Ne maistuu paljo makeemmalta, mitä viime vuonna. Tai onko mun makuaisti hiuka herkillä.
Mitähän sitä ruokaa huomen tekis. Mul ois perunaa, jota pitäis käyttää. Olisko joku pieni soppa. Sit pitäis huomen taas men kauppaan ja ostaa jauhelihoo ja porkkanoit. Mä niin luulin et olen tämän vko ruuat ostanu jo.
En avanu tänään ees teekalenteria. En ehkä huomennakaa avaa. Riippuu juonko teetä vai en. Viimeistään pe juon 3 mukillista sitten.
Mua kiusaa yks pikkukärpäne täs sängys. Ei niit olekaan tänä kuukautena näkyny vielä. Toivottavasti ei ala yöllä häirittee.
Pitäis sinne tuvalle mennä. Saa nähä onko ens viikolla aikaa mennä. Ei se olis ku n. 3h keikka ja 2 koneellista, mut silti niin raskasta.en tiä mikä siinä tekee sen raskaaksi.
Suihkussa pitäis käydä. En oo taas sinnekään päässy. Vkl:na mun piti mennä, mut olin niin kipuinen etten päässy oikee sohvalta ylös. Särkylääkkeitä oon tänään aamulla ottanu viimeks. Nyt yritän olla ilman mahd. Kauan. Katotaan jos pe, la tai su jaksan men suihkuun.
Miten tä taas meni tälläseks pakottamiseksi. Jokaine asia tarvii pakottaa. Mistään ei pysty nauttimaan. Jaksaminen on kortilla. Nukun, jos nukun. Heräilen monta kertaa yössä. Pelkään ihan järjettömiä asioita. Masis on siis palanut ja sen tuntee kropassa. Yliaktiivisuus / mania on saanu väistyä. Tilalle tuli lämpimät peitot, lämmin juoma, pimeys, hiljaisuus, sohva / sänky... yms.
Mut joo. Taidan käpertyy peiton alle ja alkaa koittaa nukkuu. Vielä ku sais n. 8h vissiin nukkuu. Siinäkin ajassa ehtii monta kertaa heräämään....