Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 20.10.2022 klo 09:37

Harmi ettei tauti ole mennyt vielä ohi, Purjevene! Pystytkö yleensä kipeänä lepäämään (tekemään kivoja asioita/olemaan tekemättä mitään) hyvällä omatunnolla?

Saloka, ihanaa että tyttäresi haluaa tukea sinua!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.10.2022 klo 18:13

pelkään ettei aika riitä. Enää 2 pvä aikaa siivota. Tänään siivottiin pari kaappia. Huomenna pitää oikee urakalla jaksaa.

Olo on kipeä. kurkkua sattuu ja väsyttää. Voi johtua pölystäkin.  kylmä ja aivastuttaa.Aamulla yskitti aika kauan. onko tä tätä taas. pitäis pysyy terveenä. ke asti. Yläselkää sattuu.

tuntuu muutenkin paskalta olo, kun en kye tekemään mitään ilman apua. TÄnäänki äiti istu tuolilla ja piti jätesäkkiä, kun mä ladoin siihen muoviastioita. Sekin on semmoinen, et olisin ihan hyvin voinut tehä ite ja yksin. Huomenna on jaksettava tehä paljon töitä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 21.10.2022 klo 16:38

Soroppi, pystyin tällä kertaa kipeänä lepäämään ehkä sen takia, että olin niin kipeä, etten jaksanut tehdä mitään. Muuten en tiedä pystyisinkö. Nyt on jo parempi olo.

Saloka, sinulla on valtava urakka menossa! Toivottavasti saat jostain voimia jaksaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2022 klo 04:46

4h päästä soi kello ja pitäis jaksaa men isää hoitaa su asti. Päätä särkee ja itkinki jo. Tuli niin surullinen olo yhdestä biisistä. Saa nähä miten jaksan päivällä. Pakatakkin pitää aamulla....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2022 klo 09:18

Reilu 3 tuntia tuli nukuttuu. Nyt onneks olen jo täällä vanhemmilla, joten ei haittaa ottaa lepoa.

Kurkku on edelleen omituinen. Mikä kummaa siihen iski taas.

Isä kattoo jotain historia ohjelmaa. Äiti nuokkuu. Äiti lähtee heti ku sisko ilmoittaa tulostaan, eli joskus.  Iskäkin nukahti näköjään.

Vois itekkin ottaa lepoa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2022 klo 13:00

Sain yksin hoidettuu isän vessaan ja vaihdettuu hänen vaippansa ja laitettuu sänkyyn nukkuu. Tyttö on tulossa tänne.

Mulla on täällä yhtä samanlainen olo ku kotona. Kurkun ym. Suhteen.

Koitin tos nukkuu, mut heräsin /havahduin ain siihen et vikisin.

Kun tyttö tulee, mennään kauppaan. Saa tyttö ja mä juotavaa ja jotain herkkua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.10.2022 klo 19:24

Isä nukkunu koko päivän. Pelästyin kun menimme lääkkeet antaa, et sai jonku kohtauksen. Mut ilmeisesti ei. Saatiin jogurttia sen syömään ja lääkkeet otettuu. Laitoimme takas nukkuu. Juonu ei o klo 9 jälkeen yhtään. Yritin nyt tarjota, mut kieltäyty. Mitä tästä vielä tulee. Olen nii stressaantunu etten pysty syömään. Oon juonu kaakaota ja syöny wiener nougattii, ni et on paha olla.  Tyttö reagoi omalla mahallaan kans.

Olen niin väsy et voisin alkaa hyvin nukkuu. Olenhan n. 3 h nukkunu viime yönnä. Taidan kysyy jos avataan toi sohva et pääsen lepämään...

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 23.10.2022 klo 09:36

Saloka voimia 💛

Yritän saada kotitöitä tehtyä edes vähän. Pyykit on nyt koneessa ja edelliset kerätty kaappiin. Aamiaista pitää laittaa.

Päivisin on jaksamaton olo. Ruokaa on nyt jääkaapissa valmiina lämmitettäväksi. Tänään ei onneksi tarvitse tehdä uutta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.10.2022 klo 09:49

Olen väsy jajaksamaton. Yritän jotenki jaksaa tämän päivän viel...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.10.2022 klo 15:14

Päätä särkee. Pääsin sentään kotiin jo. Söin jätskii. Pitäis ruokaa lämmittää, mut tällä päällä ei muuta tehä ku ollaan ja kärsitään. Koitan vähän käsitöitä tehä. En jaksanu enkä kyenny eilen enkä tänään tehä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 23.10.2022 klo 16:02

Käytiin kirjastossa. Tuli vähän käveltyä. Väsytti kovasti, mutta jaksoin kävellä takaisin. Pyykkejä on kolmas koneellinen menossa. Alkaa olla selainen olo, etten pysty enää mihinkään tänään. Yksi ruoka pitäisi vielä jaksaa lämmittää jostain vanhoista ruuista.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.10.2022 klo 19:22

Päätä särkee edelleen ja tolkuton väsy päällä. Yritän va jotenki olla ja pärjätä.

Tein tai lämmitin vegepuikkoja ja porkkanapihvejä. Pihvit hiuka palo, mut oli syötäviä. Vois ottaa jauhelihaa sulaa ja tehä huomen nopeen keiton. Pitää va kaivaa lihaliemikuutiopaketti jostain.

En paljoo jaksanu pakata. Huomenna joutuu kumminki pakata koko päivän ja kattoo et kaik on reilassa.

Ti joudun aamusta lähtee evakkoon. Sen jälkeen tuuletus loppuillan.

Taidan ummistaa silmäni hiukan ja kuunnella telkkaa ja tietokonetta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.10.2022 klo 23:12

Päätä sattuu edelleen, mitähän nukkumisesta tulee. Kohta onneks pääsee sänkyyn....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.10.2022 klo 13:30

Mä en jaksa enää tätä. Tä on nii paskaa ku voi va olla. Pakko on keksiä joku, mihin ruuat saa piilotettuu,mut mihin?

Pääkin alkaa taas särkee. Stressistä. On armoton hiki. Haluan va nukkuu... mut ei.

Onneks huomenna ei o enää tätä. Tän päivän ku jaksan, ni tä on ohi.

Pitäis lääkkeetki jakaa, mut en jaksa. Otin aamulääkkeeksi mitä käteen sattu. Toivottavasti oli oikeet ja oikee määrät.

Mietin noita keittiön kamoja, mihin saan ne. Keskel olohuoneen lattiaa?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.10.2022 klo 23:17

Nukutti ja väsytti nii pahasti et tulin sänkyyn. Kas kumma, väsymys lähtiki pois. P.....

Huomen aamusta on klo 9 herätys ja 10-11 lähdettava evakkoon. En tiä koska pääsen palaa takasin huomenna. Aamulla on viel järjestämistä ym.

Täst alan kattoo koska väsy tulee takasin...