Ilta naaman hoidot alkoivat ja pitäisi se ottaa rutiiniks joka ilta. Nyt tänä syksynä kokeilen rasvan joukkoon bio-oil:ia. Saa nähä kuinka paljon auttaa sitten loppupelissä.
Söin iltapalaa vielä, ku soijajuoma piti käyttää tänään. Laitoin likoo orginal weetabixin ja jokunen suklaisen. Nyt se ei ollu liian makiaa.
Jos loppu viikolla ei ole mitään, ni kokeilen kaurapuuroa tehdä. Sisko toi mulle n. 4 dl hiutaleita kokeiluun. Saa nähä meneekö maha kuralle vai ei. Olis ihanaa saada taas pitkästä aikaa syä hyvää kaurapuuroa.
Tumput tuli melkein valmiiksi. Arvio lapsen nyrkistä ja käden koosta on vaikeaa. Saa pitää kaikki karvat ristissä että ne menevät vielä.
Sit sen jälkeen mun täytyy kai alkaa tekee niitä 47 kokoisia villasukkia tytön kaverille. Langat on jo valmiina... ai niin, pakko ottaa toiseksi työksi itelle kaulahuivin. Tai sit teen huivin äkkiä pois alta ja alan sit tekee sukkia.
Äiti ilmoitti just et olis tulossa klo 10-11 aikoihin, eli herätys tulee taas.
Päivitin tossa lääkelistaanikin. Lisäsin 3 lääkettä, tai 2 lääkettä ja 1 omahoitolääke. Ei enää riittänyt a5 paperi, et olis saanu ne kauniisti, piti ottaa a4 paperi. Onneks se mahtuu taiteltuna kännykän koteloon, ni on aina mukana, ni ku allergiatkin on.
Mietin tässä, alkaisko lukee, vaiko nukkuu. Tosin jos nyt alkaisin nukkuu, saisin kunnon unet ja ehkä jAksaisin aamulla touhuta enemmän. Eli leivontaa tulossa heti aamusta. Sit ku leipomukset on leivottu, täytyy tehä nopea makkarakeitto. Siitä tulee vähän erinlainen, kun laitan pussin kasvissuikaleita ja pussin keittojuureksia. Ja makkaraa. Kai siitä ihan hyvää tulee. Jos jaksan ni vois ķe tai to tehä makaronilaatikkoa. Sitten loppuu lihat ja makaronit, joten se tietää kauppareissua loppu viikosta, jollen sit viikonloppuna tee manna tai vispipuuroo. Riisipuuroo en voi tehä... täytyy nyt kattoo miten maha reagoi ja miten jaksan. On täs viikko ollu yhtä hulabaloota.
Mut mä jatkan kattoo onko netis viel jotain, jollei, ni painun pehkuihin.