Kävin porukoillla, kun äiti pyysi. Miettisin viisi kertaa menenkö vai en, lopulta tuttu sai mut lähtemään. Leikkisin, tai yritin leikkii, siskon kissan kanssa. Kyselin isältä asioita. Ja kävimme äitin kanssa kaupassa. Ostin salaattia, kolaa ja makkaraa vissiin. Matka meni ihan hyvin. Pystyin puhuu koko matkan enkä väsynyt yhtään, ni ku normaalisti olen ihan "kuollu". Tyttö sano et ehkä nyt multa lähti estot pois. Olen muutenkin ihan täpinöissäni. Menisin vaikka maratonin kävelee, jos siihen olisi mahdollisuus. Jalat vispaa ja puhe käy. En pysty rajoittaa soittamista, kun kaikki ajatukset tarvii jonkun kuulla tai kirjata.
Kysyn isältä siitä telkkarista (olenkohan kertonut). Isä haluaa isomman ennemmin, kun pienemmän. Sanoin että siinä on hiukan mutkia matkassa ja pitää ottaa selvää asiasta. Äiti on menny sanomaan siitä isälle, siitä telkkarista. Se piti olla isälle yllätys. Nyt mulla on tunne, et mun on jotenkin keinolla millä hyvänsä ostettava se telkkari isälle. Äitille sanoin että sitten kirjoitetaan iso lappu jossa lukee että telkkari on isän ja sen jälkeen äitin ja sen jälkeen jos se on toimiva niin tytölle. Etten inhottava siskoni ala aukoo päätään.
Kysyin isältä, haluaako hän vielä mennä sinne "lomalle", että onko siellä kiva olla, jos on mahdollisuus. Kyllä hän on valmis menee ja siellä on ollu kivaa ja kivat hoitajat.
Ootan tyttöä käymään tänään jossain vaiheessa. En tiä kyl koska.
Laitoin ainoalle live-kaveri / ystävälle viestiä. Kysyin, miten hän voi ja miten kesä on mennyt. Ei ole vielä vastannut.
Täällä sato kun menin vanhemmille. Oli ihanaa kävellä sateessa. Laitoin takin päälle, etten kastuis litimäräksi. Sade sit alko hellittää kun pääsin vanhemmille ja kotona kun olin, olin hiestä märkänä. Taivas on harmaa ja voi alkaa sataa koska vaan. On vaan aika pimeetä, että mietin, tarviiko laittaa valo päälle vai ei.
Hiukan alko korventaa juoma, mut täytyy ottaa rauhallisemmin. Teen hiukan väärin tämän, mut jokainen omalla tavallaan. Pitäis varmaan syä jotain, mut ei oo nälkä. Tuli sellainen stoppi, kun kuulin että tyttö tulee. En voi tai pysty syömään. Pitää oottaa että tyttö tulee ja lähtee. Oikeastaan toi juoman korventaminenki alkoi sen jälkeen.
Mut nesteet kiertää kropassa onneks. Se on musta hyvä.
Nyt lopetan teijän kiusaamisen taas hetkeks....