Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.07.2022 klo 22:11

tyttö n menossa huomenna isovanhemmille ja pyysi mua mukaan. En oikee haluais mennä kun se matka on niin raskas. Ja maha reagoi edelleen. Olen 3 litraa juonu ja kerran käyny vessas. Mietin mihin ne kaikki on mennyt. Ainakin viimiset 1,5 litraa vesipullo. Mietin että pitäisikö lähteä sänkyyn.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2022 klo 07:55

Saloka, koita piirtää mitä sun mieleen tulee tuosta hajusta. Tai kirjottaa sanoja jotka nousee kun mietit tai tunnet hajua...niistä voi olla hyötyä kun menet jnkn juttusille.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 02.07.2022 klo 08:45

Nukuin katkonaisesti. Heräsin yöllä naapurien metelöintiin, mutta sain nukahdettua uudelleen. Jatkan lukemista. Kohta on varmaan aika syödä vähän aamiaista. Alkaa tulla nälkä.

En tiedä, mitä tänään tekisin, jos jotain jaksan tehdä. Pitäisi siivota, mutten varmaan jaksa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.07.2022 klo 10:58

Omatahtoista myöhään nukkumaanmeno, mut EI omatahtoinen aikanen herääminen.  Mut kai tässä jaksaa, jotenkuten. Mennään sit päikkäreille, jos on aikaa yms.

Tänään täytyy yrittää syä salaattia ja noita mansikoita....

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 02.07.2022 klo 16:29

Kävin syömässä salaatin. Kaupasta hain maitoa ja vähän täydennystä, mutta unohdin ottaa salaattibaarista aineksia ruuaksi. Ensi kerralla sitten. Nyt väsyttää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.07.2022 klo 18:35

Äiti soitti mulle just melkein ku sain syötyy ISOn salaatin ja olin ähkyssä ja pahassa olossa. Piti sinne mennä koiravahiksi, kun hän lähtee nuorison kanssa naapuri kaupunkiin ostoksille. Sit ku ne tuli, tarjos äiti jätskii, ja mun oli pakko sitä syä. Äiti ei antanut vaihtoehtoja. Mansikoita eikä kivennäisvettä ei tarvinut ottaa. Mä pystyin syömään hiljaksilleen sen jätskin ja se auttoi että siitä ei tehty numeroo. Tyttö alkoi leikkaa taatan hiuksii ja poikkis pelas puhelimella jotain. Olisin lähtenyt ennen leikkuusessiota, mut tyttö sano et he voi heittää mut kotiin, jos haluan. Eihän toi pitkä matka ollu, mut olin jo niin väsy.

Nyt yritän kolalla (mikä on huonoa) korjata nestehukkaa. Aamulla pissa oli okei, mut nyt on tummentunut, joten tarvii juua. Iltapalaksi otan mansikoita.

Heti kun tulin kotiin ja tulin tähän tuolille, alko tuntuu palaneen käryy, mut sain sen hajun jotenkin loppumaan. Se oli semmoinen muutaman minuutin.  Kyl mä vanhemmillakin haistin erinlaisia hajuja, mut siellä on myös erinlainen ilmasto ja äiti oli siivonnut siellä ja matot tuoksu ihanalle, puhtaalle.

HUomenna otan ihan rennosti, tai yritän ainakin.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 03.07.2022 klo 07:53

Väsymystä aamussa. En millään herää kunnolla. En jaksaisi tätä päivää aloittaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.07.2022 klo 14:42

jätin paprikan pois ruuasta, ajatuksena hiukan keventää sitä ja säästää huomiseen ruokaan jotain väriä.

Nukuin jotain 10 h viime yönnä, ehkä enemmänki. Silti olen voimaton. Siksi osittain jätinki sen paprikan pilkkomatta. Ei jaksanut seistä enää.

Pitäis jotain juotavaa hakee. Vedet on loppu, kolat on loppu. Jääkaapissa olis plantattavaa mehua, soijamaitoo ja ruismaitoo. Pakkases tyrniä. Mehukeittoo vois tehä, mut en tiä jaksaisko hellan ääres seistä.

Huomen tai viimeistään ti pitää mennä tuvalle. Sitä ennen pitäisi ettiin cabrit jstain.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.07.2022 klo 16:32

Sain eilen idean, mut en tiä kuinka hyvä se on, ku äiti ei o puhunu sen jälkeen mun kans. Haluaisin ostaa isälle synttäri ja joululahjaksi uuden telkkarin, jonka äiti saa sitten myöhemmin. Ei ne paljoo maksa, kun eilen katoin. Pitäis vaan saada kuljetus. Ja sit asentaa sen mun kans. Se olis isälle ihana lanja, kun tulee lomalta kotiin. Mut epäilen ettei tässä o äiti eikä tyttö mukana. Tyttö kyl sano et teen mitä haluan.

Mut olen aika pitkälti sellainen ihminen, jos jotain saan päähäni, ni se ei lähe sieltä kevyesti pois.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 03.07.2022 klo 18:19

Pystyin siivoamaan jonkin verran. Moppasin lattiaa. Muutama päivä sitten imuroin osan lattiasta, joten imuroimatta jääneissä kohdissa oli paljon pölyä, joka tarttui moppiin. En jaksanut ensin imuroida loppuun. Ihan hyvä siitä tuli kuitenkin, parempi kuin jos en olisi mitään tehnyt. Nyt on mopattu puhtaammaksi ainakin ne kohdat, joihin helposti mopilla pääsin. Loput annoin olla. Alkoi jo pöly aivastuttaa. On parempi hengittää nyt. Olen ihan hiessä. Pitäisi mennä suihkuun mutten millään jaksa vielä. Tänä iltana pitää pestä myös hiukset.

Siivoamisen lisäksi en saanut muuta aikaiseksi mutta onneksi sain mopattua. Kukat pitäisi kastella. Jaksaisinko vielä sen tehdä, en tiedä. Olen välillä ohi kulkiessa laittanut vettä niille, jotka pahimmin ja nopeimmin lurpahtaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.07.2022 klo 15:07

Isä on vissiin taas saanut pienen slaagin, niin ku äiti "hienosti" mulle kerto. Oli löytänyt pytyltä apua huutaen, ku ei pääse pois. Sit oli nukahtanut ja päästänyt alleen kaiken minkä nyt ihminen voi. Siitä äiti tietää että jokin on hullusti. Mut kyl isä nyt on ihan okei.

Mulla se vaan särkee päätä niin julmetusti. Nukuin 2-3 tunnin päikkärit ja heräilin välillä miettien onko unessa vai todellisuudessa. Näin jatkoa siitä unesta, vaikka olin melkein istumassa. Sit tyttö soitti ja se helpotti. Pitää tytöltä pyytää anteeksi apaattisuuttani.  Mut ei se pääsärky helpottanut yhtään. Ulos en pysty kattoo ollenkaan, kun on liian kirkasta. Silmät ei kestä valoa yhtään nyt.

Koitin tos syä riisiii ja makkaraa. Pakkopullaa se oli. Mut sain alas sen. Koitan jua vettä, ettei ainakaan nestevajaus iske tai semmoinen.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 05.07.2022 klo 10:59

Minullakin on päänsärkyä. Sitä oli jo herätessä, eikä se millään mene ohi. Keitin kahvia ja ajattelin, että se saattaisi vähän selkeyttää ajatuksia ja poistaa päänsärkyä, mutta sillä ei ollut vaikutusta.

Tänään en jaksa laittaa ruokaa. Pitää mennä jonnekin syömään valmista.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 05.07.2022 klo 17:44

Päänsärky meni ohi, mutta on muuten jaksamaton ja huono olo. En saa mitään tehtyä. Väkisin puurran tytölle välipalaa ja hoidan ruuat mahdollisimman helposti. Tänään syötiin valmista ruokaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.07.2022 klo 18:11

Käytiin vanhan tukarin kanssa pitkällä kävelyllä ja samalla kaupassa. Nyt mulla on mansikoita ja sain sallaatti aineksia, joista en sit kumminkaan käyttänyt paljoo. Ei vaan jaksanut syä ja nyt ku join vettä, on paha olla.

Sain VIHDOIN kasteltuu kukat. Pyykkiä en jaksanut mennä pesee. En vaan jaksa.

Huomenna lähen ehkä mökkeilee. Riippuu, jos saamme autokyydin. Jollei saada, ni sit ei  mennä.

Isän koro testi oli nega. Nyt hän saa huomenna ihan rauhassa liikkua lomalla.

Väsyttää... pää on kipeenä vieläkin, eikä eilen illalla otettu särkylääke auttanut ollenkaan. Epäilen ukkospääsärkyä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 06.07.2022 klo 11:37

Kitkin vähän rikkaruohoja pihalta. Pystyin tekemään. Kohta on ruoka-aika. Vien tytön jonnekin syömään, koska en jaksa laittaa ruokaa. En vaan tiedä vielä minne. Illaksi on vielä jäljellä entistä lihamakaroonilaatikkoa.

En tiedä, mitä tänään yrittäisin tehdä vai yritänkö mitään. Toivoisin, ettei olisi yhtä ankea olo kuin eilen.