Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.06.2022 klo 20:25

HUomenna on PAKKO mennä suihkuun. Haisen niin järkyttävältä. En pysty enää tänään menee, kun hiukset ei ehi kuivuu. Aamulla on parempi mennä, senkin takii ku suihkuun meno on vaikeaa.

Olen jutellut ihmisten kanssa puhelimessa. Äitin, tytön ja tutun. Jopa hiukan aikaa isänki, mut sille ei menny viestit perille enää. TYttö antoi paljon vinkkejä ja ollaan muustakin asioista puhuttu. Äiti näytti kun oli uudet verhot laittanut. Kui kaikki ilakoi sitä että on saanut jotain tehtyy ja sit mä joka en saa mitään aikaiseksi.

Masennus mulle on aika pahana, oikeastaan tosiaan vaikea, ni ku lääkäri oli kirjoittanut. Miettisin, pitäisikö lääkärille kirjoittaa että toi lääke ainakin vielä sopii, mut ei ole auttanut yhtään. Olen yhtä toimintakyvytön ja saamaton.

Sain ne astiat pestyy, tai kone ne pesi. Nyt on puhtaita lautasia taas. Leipiä en jaksa tänään syä, söin 1dl (raaka) täysjyväriisiä. Se täytti niin paljon että on maha vieläkin täynnä. Vai onko? Hitto kun pää sanoo toista, mitä todellisuus on.

Mietin mun psykoottisuutta. Milloin se on jo liikaa ja milloin en. Naureskeltiin eilen tytön kanssa sitä että, joku kaunis päivä en tunne häntä enää. Et mitä hän sitten tekis. TOsin mä pystyn aika hyvin peittämään sen. Mä pystyn aika hyvin peittämään kaiken. Jopa masennuksen, jos tahdon.

Mut nyt alan ajattelee jotain muuta ja mennä  kohta kohti sänkyä. Aamulla saa onneksi nukkua.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.06.2022 klo 08:03

Sain nukuttua aika hyvin. Ahdistus vaan on koko ajan. Yritän alkaa laittaa aamiaista.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.06.2022 klo 11:22

Saloka, et ole ainoa, en minäkään saa kotona mitään aikaan tällä hetkellä. Jos onnistuit käymään suihkussa, se on hyvä. Siitä saattaa tulla ainakin hetkeksi hiukan parempi olo, vaikkei se perusuupumusta poista.

Mietin yrittäisinkö käydä jossain syömässä valmista ruokaa. Tänään on sen verran parempi päivä, että jaksaisin ehkä lähteä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2022 klo 11:58

Terveisiä kaupasta, jossa rahaa paloi taas ihan sikana. Tuli vähän ostettuu vaatteita itelleni ja isälle ja leipää yms.  Mut en välitä. En jaksa välittää.

Linja-automatka oli hikinen. Kädet hikosivat ihan järjettömästi. Kaupassa alkoi tulla huono olla ja kuuma, happi loppua. Halusin vaan pois sieltä, enkä odottaa äitiä joka tuotteen kohdalla. Tuskaiset 2 tuntia. Mut nyt se on hoidettu.

Nyt olo on niin väsy ettei suihkusta tuu yhtikäs mitään. Saati mistään muustakaan. Koitan kerätä jaksamista jotenkin.

Isä menee viikkoa ennen mun synttäreitä intervallille ja pääsee just päivää ennen pois.

Ulkona on lämmintä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2022 klo 14:44

Kesä on monella loman aikaa. Kun sais itsestä lomaa... 🙃 🤔

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.06.2022 klo 17:03

Hyvin sanottu, keskustelua: ”itsestä lomaa”

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.06.2022 klo 17:04

Saloka, miten jaksoit tuon kaiken. Ei ihme jos väsyttää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2022 klo 17:23

Sain syötyy leivät. Ei jaksa käsitöitäkään nyt tehä. Istutaan tässä nyt ja katotaan tietsikkaan ja telkkaa....

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 17.06.2022 klo 08:03

Sain nukuttua. Kohta yritän laittaa vähän aamiaista. Olo on siinä rajalla, pystynkö mihinkään. Juuri nyt ahdistusta on hiukan vähemmän. Pitää yrittää toimia niin kauan kuin toimintakykyä on. Se voi taas kadota kokonaan ja sitten makailen sängyssä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.06.2022 klo 13:50

Äiti soitti ennen 10, mut en jaksanu nousta. Nukahin ja nousin vasta 13 aikoihin, pakosta.

Olen vieläkin väsy. Ja tekee mieli nukkuu va.

Mietin täs seuraavaa pupua, jos vaikka sais tehtyy.

Aivot on ihan solmussa, anteeksi.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 17.06.2022 klo 16:36

Jalkoja särkee. Pitäisi jaloitella, mutten jaksa ulos lähteä millään.

Ei ollut mitään valmista ruokaa jääkaapissa enää. Tähteeksi jäänyttä riisiä oli ja nakkeja. Lämmitin molempia lounaaksi. Ehkä syön samaa nyt illalla. En jaksa tehdä mitään enkä lähteä kauppaan. Pakastimessa voisi olla vielä pari annosta. Syön ensin nakit, ettei mene huonoksi.

Saloka, minullakin aivot on ihan solmussa. Olen muutenkin kamalan väsynyt.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.06.2022 klo 16:54

Sisko taas vauhdissa. Harkitsen facen sulkemista, koska hän haukkana tarttuu kaikkiin kirjoituksiini ja määkyy niistä äitille. Äiti ei jaksa tällä hetkellä sitä, enkä taho hänelle mitään pahaa. TÄnään äitiälyöty" oikee olan takaa. Tämän kuulin tytöltä, joka sano mulle. Pelkää hän nyt, et hän on tehnyt jonkun virheen ja saa siitä sanomista ja huutoja.

Meillä on kunnon perheriita täällä...

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 18.06.2022 klo 11:01

Kävin ulkona. Hiukan ripsutteli vettä, muttei satanut kunnolla. Ahdistus heittelehtii tänään. Välillä on hetken ajan melko hyvä olo ja sitten taas menee huonoksi enkä jaksa mitään.

Mietin, yrittäisinkö lähteä jonnekin syömään. Ruokakauppaan en juuri nyt jaksa lähteä. Kotona on vielä nakkeja jäljellä. Pakastimesta voi löytyä jotain muutakin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2022 klo 11:40

n. 3 h nukkumista. Vähän pää kipeenä, mut ei väsytä. Saa nähä koska seuraavaksi meen nukkuu. Ulkona on harmaata ja sateista.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 18.06.2022 klo 16:07

Luen kirjaa. Ulkona sataa. On mukavaa, kun sataa. Sain laitettua tiskikoneen päälle ja yritän pestä pyykkiä.