Laitoin 2 h sitten faceen viestin. Että en tiä kuinka kauan jaksan enää. Äiti kommentoi siihen nauravalla hymiöllä joka kierii lattialla. Suutuin ja en vastannu hänelle. Sit jonkun ajan päästä vastasin ja hän jaaritteli ittestään ja muista, eikä noteerannut mua ollenkaan. Tutulle suutuin ja löin luurin kiinni. En enää muista, mut pahasti hän sano mulle. Sitten päätin että olen hiljaiseloa loppu viikon. En soita yhtikäs mihinkään, kun ketään ei kiinnosta ku nauraa tai haukkua mua.
Tyttö on huonossa kunnossa. Yritän tukee sitä,mutta itkuksi se menee nytkin.
Sain iltapalan syötyy, nyt vasta. Muuten olen ollut pelkillä nesteillä. Laitoin kukkakaalinsoseen 2 pakastepussiin ja pakkaseen. Huomenna vois koittaa muistaa limen puristaa veden joukkoon ja juua se vesi. Kattoo paljonko maha tykkää limeestä, ku appelsiinista ja sitruunasta se ei oikee tykkää. TOi avokadokin tarvis syä ja noi banskut. Mut huomenna voisin kokeilla leipien kanssa syä pienen hedelmäsalaatin, kivistä (jota löytyy muutama) ja banaanista. Tai koittaa se hedelmäsalaatti syä aikaisemmin päivällä.
Ensi yönnä koitan nukkuu vähän paremmin ja aamulla nukkuu taas pitkään, vaihtaa vaatteet. Eilen jaksoin jouluset liinavaatteet vaihtaa. Juu tiän että oli ällöttävät. Tai olinko joulun jälkeen vaihtanut, en ainakaan moneen kertaan. Suihkussa olen just käynyt. Tiskikonetta olen tyhjentänyt ja täytelly tänään. En jaksa kamalasti, mut sen aikaa kun jaksan,ni teen. Esim. veden lämmetessä saa muutamia kuppeja pois tai takas koneeseen. Alakori on onneks tyhjennetty ja osittain täytetty. Pyykit on makkarin ja vessan pyykkikopassa. Kuivat roikkuu edelleen ja sitä edelliset on koneen päällä. Olen siitä ottanut puhasta päälleni. Leipää on onneks pakkasessa. Joten ei tarvii sen takii mennä kauppaan.
Aloitin tekee itelleni sukkia, tytön tuomasta langasta. Vaikka teen ne, niin pidän niitä tytön antamina, niin ku yhet harmaatkin sukat, joiden langat tyttö antoi ja tein itelleni sukat. Teen nyt ne makkarasukat ja koitan tehä 56 silmukalla. Pitää koittaa kohta meneekö mun pohkeesta. Ettehän te tästä ehkä ymmärrä mitään, mut kuhan kirjoitan jotain.
Sähkölasku oli yökannosta tullu ja maksoin sen heti. En jaksa pallutella niitä laskuja täällä ympäriinsä. Päiväpostia en ole jaksanut hakee oven takaa vielä.
Kirjeitä en ole jaksanur kirjoitella. 2 kirjettä odottaa kirjoittamista. TOinen varmaan oottelee jo multa kirjettä. EI ole vaan käsissä voimia niin paljoo, että jaksaisi pitkiä kirjeitä tehä. Tietsikalla on helpompi kirjoittaa ajatuksia.
Mut mä taidan alkaa kutomaan niin kauan kun valoa on ja sitten mennä laittaa valon ja jatkaa kutomista. Hiukan on huono olokin, kun söi.