Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 06.05.2022 klo 16:25

Kävin monessa kaupassa, myös tytön kanssa ostoksilla. Nyt on kaikki välttämätön tehty. Olen uupunut. Tuntuu, että väsymystä on joka solu täynnä enkä jaksa mitään. Harvoin on näin väsynyt olo. Eilen illallakin oli. Nyt on ollut liikaa rasitetta. Pitäisi saada levätä. Ruoka pitää kohta laittaa. Lämmitän valmista purkkihernekeittoa. Mutta sekin pitää jaksaa lämmittää. Kaikki tuntuu olevan liikaa nyt.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 06.05.2022 klo 17:54

Ruoka syöty. Lämmitin purkkihernekeittoa. Tiskikone päällä. Haluaisin mennä jo nukkumaan, mutta vielä ei voi. Miten jaksan tämän päivän loppuun.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.05.2022 klo 19:09

Söin ja ihan hyvää se oli. suippopaprikat toi rapeutta, vegejuusto  sellaista kastiketta, porkkana vähän makeutta, jauheliha ja muna tekstuuria. Huomenna on vielä ja sit äp:ksi pitäis keksii jotain syömistä, ehkä sit munakokkelia.

Illalla valvon ehkä aika kauan, kun tulee kai yksi livekeikka striimissä taas.

Tytön rahat on taas ihan muualla kun hänen tilille tullu. 1/7 rahoista on tullu tilille, loput ihan jossain, mutta missä? Sitä aletaan ensi viikolla selvittelee, eli kivaa viikonloppua vaan.

Kipuja ei tänään tullukaan, ihanaa.Mut huomenna voi tulla. En ikinä luota siihen että tää kk olisi kivuton...

Ei tee mieli syä iltapalaa, vaikka se ei vaatiskun laittaa leivät mikroon ja syä. Astiat sain sentään koneeseen. Huomenna päälle.

Toi yksi kukka mikä oli ihan out, on noussu aika hyvin pystyyn.

Mut nyt striimin kattomista ja kutomista. Telkkarista tulee jotain, en tiä mitä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.05.2022 klo 09:47

nukkumaan joskus 5.30 jälkeen ja nyt ollaan oltu jo melkein 30 minsaa hereillä.  Eli aika vähillä unilla ja vielä se kivut alkoivat. Otin lääkkeen, mut en tiä auttaako se ees.

TÄnään ei ole muuta kun tinskikoneen päälle laitto. Muuhun en taida kyetä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 07.05.2022 klo 16:36

Tänään ollut väsymyspäivä. Leivottiin tytön kanssa. Sen jotenkin vielä jaksoin. Sen jälkeen olen vain makoillut sohvalla. Mikään ei tunnu kiinnostavalta. En tiedä, mitä iltaruuaksi keksisin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.05.2022 klo 06:43

6:40 kello tikittää. Aurinko noussu. Elämä alkaa. Ja mä alan yöunille. Saa nähä kauanko saan nukkuu....

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 08.05.2022 klo 08:13

Pitäisi kohta laittaa aamiaista. Tyttö heräsi jo mutta nukahti uudelleen. Sain häneltä äitienpäiväkortin ja pienen itse tehdyn lahjan. Siitä tuli hyvä mieli.

Itsellä alkaa olla nälkä. En tiedä, miten tämän päivän saan menemään. Ahdistusta on jostain syystä taas enemmän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.05.2022 klo 13:59

Heräsin, kun tyttö laitto viestin. Liian lyhyet unet. Sen huomasin ku vessas potkin pyykkikoppaa ku känniläinen. Pää on kipeenä ku krapulaisella. Mistä oon viinaa saanu kituksiini?

Nyt ootan tyttöä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.05.2022 klo 17:09

Sain tytöltä, kasvoje pesuaineen, 2 kasvopyyhettä, 300g lankakerän ja tiskirätti. Sit hän toi banaaneja ja soijajuomaa, jota pyysin.

Mä taidan mennä lepämään tunniksi.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 08.05.2022 klo 18:37

Jotenkin päivä meni. Kävin kylässä, mutta tyttö ei halunnut mukaan. Kaupastakin hain täydennyksiä. Arkinen päivä oli, koko ajan ruuanlaittoa ja sitä kaikkea, mitä arkena pitää olla. Huomenna on luvassa samaa, koska koulua ei ole vieläkään.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2022 klo 20:38

Täällä sain tyttäreltä txtviestitoivotuksen päivän johdosta, poika toi kumppaninsa kanssa keramiikkakupin johon kaiverrettu  Äidille ruusukkeen kera. Päivä muistutti onnesta josta sain osan heidän syntyessä. Hyvillä mielin unta kohden; selvisin viikosta kissoin kanssa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.05.2022 klo 21:13

Mun pääni. Miksi sinä TAAS särjet ja miksi siihen ei auta mikään. EIlen illasta alko ja loppua ei näy. Toivon et ensi yön suht hyvät unet auttais. En jaksa ees pillereitäkään alkaa pyörittelee, joten jaan lääkkeet huomenna päivällä. Ei pysty niistää, ei aivastaa ei mitään mihin täytyy käyttää päätä ja voimia. Pelkkä vessaan tai keittiöön menokin saa säryn pahemmaksi. Joku tuntuu kaivavan mun silmäni päästä pois. Se oli hetken pois kun söin iltapalan, mut sit alko taas kun jouduin vessaan menee.

Onneks huomenna ei ole mitään erikoista. Saa koittaa parannella päätäni. Koittaa käydä suihkussa ja vaihtaa petivaatteet. Mut jos latva on tämmöinen, niin makaan koko päivän.

Paistoin iltapalaksi 7 munaa ja laitoin suippopaprikaa joukkoon. Ei ollu herkkua, mut tuli syötyy ja täytti. Huomenna kai sama setti, mut paprikan laitan ns. raakana.

Kukatkin tarvis vettä taas. Ne on hirveitä juoppoja.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 08.05.2022 klo 22:21

En saa unta. Kauhuja tulee mieleen enkä saa mieltä rauhoittumaan. Se alkoi pari tuntia sitten. Väsyttää mutta olen ihan rauhattomassa tärinässä heti, kun yritän mennä nukkumaan. Tyttö nukkuu jo. Kunpa minäkin saisin unta.

Saloka, tosi kurjaa, kun päätäsi on särkenyt noin paljon. Se on varmasti ihan kamalaa!

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2022 klo 06:45

Saloka... kumpa kulunut yö olisi vienyt päänsärkysi ja kipusi. Kumpa alkava aamu antaisi iloa. Myöhästynyt kukka🌷tervehdys ankaran arjen sankariäidille!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.05.2022 klo 16:18

kiitos keskustelua.

kauhujutut on kamalia, purjevene. Mulla on vähän vähän.

Pääsärky loppui eilen, mut nyt taas alkaa tuntuu että voi alkaa särkee taas. Pitää vaan ottaa iisisti. Voimat on ihan finito, väsy painaa niin että nukuin päikkäritkin jo. Ei tee mieli syödä mitään, enkä oo viel mitään syönykään. Taidan missata kaiken ja syä iltapalan vaan.

Sain järkättyy siskon kastelee äitin istutukset. Mä en oo siinä kunnossa että jaksaisin lähtee tota mäkee kampii ylös. Kun sisko muutenkin joka päivä kiertelee ja kaartelee täällä. TOivon ettei ala äitille mäkättää siitä sitten.

Muuten tytön sukatkin tuli. Ne on vissiin pe tullu, mut en oo kuullu postin ääntä ja kun tyttö tuli su, ni antoi kuoren. Avasin nyt sen kuoren. Mihinköhän mä ne piilotan...Ihan ehjät ne oli. Ja sellaiset kun ajattelin.

Pitäiskö mennä hakee lisää teetä, niin kauan että ei pää särkis niin paljoo. Alkaa tulee sellaisia tuntemuksia päässä. Kivaa jos tä on taas näitä monen viikon kipupäiviä.

Mitähän tekisin 300 g sukkalangasta? itelleni sukat vai? Pitää kattoo va joku malli, tai sit teen valepalmikkoa vaan. Tosin vois tehä makkaravarret ennemmin, kun sitä lankaa on.

Näköjään alkaa tosiaan päätä särkee tai sattuu, voi vitja. Meniskö se ohi jos hakis 3-4 dl teetä ja siihen 4 teepussia?