Olen ihan loppu.
Lähin heti kun sain itteni ylös kohti mutsin luo kämppäilyä. Matkaa onneks ei ole ku 1-1,5km ja on alamäkee. Istuin hetken siellä ja sit menimme kauppaan ja apteekkiin. Apteekista ostin sellaisia pieniä sideharsolappuja, on vähän hygieenisempiä kun talouspapru ja sit haavateippi, kun en tiä missä vanha on. Nyt pääsen paikkaamaan tota jalkaani, jossa on 2 vesikelloa ollut, jotka on menny verille. Ei ne satu, mut tarvii koko ajan varoa.
Kaupasta tuli ostettuu vähän sitä ja tätä ja tota, ilman ajatusta. Tyttö sai karkkia ja jätskiä, jos huomenna jaksaa tulla.
Sit menin takas hakemaan äitiltä tavaraa. Tytön karkit ja kirjoja ja verhoja. Loppujen lopuksi mulla oli lähtiessä reppu täynnä ja iso kärrykassi täynnä tavaraa ja sit yksi kestokassi. Niiden kanssa sitten raahauduin kotiin ton 1-1,5km YLÄMÄKEÄ. Happi yritti loppua ja jokainen kuuli mun puuskutuksen ja kattoivat. Jalat tuntuivat ihan spaghetilta. Pelkäsin koko ajan että ne pettävät. Askeleet hoipertelivat kun känniläiseltä. Mut pikku hiljaa mäki lyheni ja pääsin kotiin.
Purkasin kassit ja mieleen tuli, et äitin luo jäi jogurtit, mistä piti tehä piirakkaa. No saan ne myöhemmin sit. Enää en jaksa lähteä hakemaan.
Laitoin tos 15 min sitten kinkkukiusauksen, voiko sen sillä sanoo kun lihana on pitsasuikaleita, uuniin. Saan ruokaa jossain vaiheessa. Koitin tossa jätskii syä, mut ei uponnut oikee. Yritin jäädyttää itteäni hiukan.
Huomiseksi pitäisi noita aikuisten lukukirjoja katellaja laittaa kassiin,jos vaikka poikkiksen äiti tai isoäiti haluaa lukee. Sain taas 5 kirjaa lisää äitiltä, ja vanhojakaan ei ole luettu. Mihin mä saan ne kaikki mahtuu.
Tyttö sai mummilta taas 3 pkt keksiä, karkkia ja juotavaa. Mä ostin 3 pussia karkkia, jos vaikka tyttö haluais ees yhen. Ostin myös meille huomiseksi jätskit. Helppo ostaa, kun ostaa soijajätskii. En tosin tiä mitä mieltä poikkis on siitä, voi olla että on eka kerta kun hän sitä jätskii syö. ja ehkä viiminen. Mut on ainakin sallittu jokaiselle,kun kaikki ollaan maidolle allergisia. TYttö oli jotain kaurasuklaata ostanut, oli et tuo mullekkin, piti sanoo et kiitos, mutta ei. Tyttö ihmetteli, ni sanoin et siinä on kauraa. Sit tyttö ymmärsi.
Nyt ootellaan koska ruoka tulee uunista valmiina. Koitan jua kolaa, että jaksan iltaan asti. Etten mene taas joskus about klo 18 sänkyyn.
Mulla on parvekkeen sisimmäinen ovi auki, mietin, pitäisikö laittaa kii. Alkaa hiukan vilponen olla. Tosin pieni väsykin on päällä. Kai mä jaksan tässä jotenkin
ALkaa ruoka tuoksuu jo... Kuinkahan kauan toi pitää uunissa olla.Mä sentään katoin, koska sen laitoin, yleensä teen ruuat näppi tuntumalla.
Mut joo, meen kattoo tota lootaa....