menin viime yönnä joskus 5-5.30 nukkuu, taisain unen päästä kii ja ekan kerran heräsin klo 8 ja sit loikoilin 8.45. Ei siis montaa tuntia menny viime yönnä. No otetaan teetä tääpäivä, vaikka se tekeekin pahaa oloa ja mahan sekaisin menoa. Tarviin va sitä kofeiinia, että pysyn hereillä.
Vime yönnä mua ketutti yks asia, mut onneks sain sen puhuttuu tutulle ja hän jopa kuunteli. En viitti täällä siitä puhuu, kun on internet juttuja.
TÄnään aamulla kun katoin, oi ihana aurinkoinen päivä, vois vaikka kauppaan eksyy tai jotain.Sit katoin ikkunasta alas ja siellä oli TÄYS TALVI. joten ollaan ihan kiltisti tämä päivä taas sisällä. Siellä on jäitä siellä täällä ja siihen tota pakkas lunta niin en mee rikkoo luitani.
Kukat tarvis kastella tänään, niin moni säiliö on tyhjänä tällä hetkellä. TOi yks kuoleman kielissä ollut kukkakin on alkanut virkoomaan ja alkaa näyttää kukalta. TOi kultaköynnös tarvis siirtää pöydälle ja asettaa siihen hienosti. Samalla kattoo, jos siihen löytyisi hiukan isompi alunen muualta kukista. Mut vettä noi kukat tarvii! Olisko täällä vapaana kastelijaa?
KAsvotkin tarvs rasvata. En tykkää rasvata ku kädet tulee semmoiseksi ällöksi. Eikä vesi auta asiaan yhtään, mut pakko kai se on rasvata. Äiti toi Ceralan plussaa, jota laitan öisin, mut voi olla että vaihan noi purkit kun toi tuntuu rasvasemmalla ku toi makkarin aqualan plus (muistaakseni). Näin ei tarvii sit päivisin olla klähmäs pitkii aikaa ja saa illalla rasvattua ennen kun nukahtaa.
Olen juonut 2 mukillista ( n.8dl) teetä jo ja alkaa tuntuu hiukan pärisevän hiukan. Mut hei! muistin aamupillerit sentään ja ehkä muistan syä jossain vaiheessa. EIlen meinaan unohin ja söin vasta klo 15 jälkeen ekan kerran. Tosin tässä on pari tuntia enää ku voi alkaa lämmittää ruokaa.
Mitäpä viel... suhkussa pitäis käydä ja sain tehtyä aikuisten lpaset valmiiksi justnäin aamuksi. Piti teehakureissulla hakee pakasinpussi, että saa langanpätkät sit sujuvasti johonkin ja sitten siitä roskiin kun pussi täyttyy.
Olen taas runoillu niin penteleesti tähän. EIlen ei oikee tehnytmieli kirjoitella kun joko netti kettuili tai sit tukinet. Sain ton pienen viestin lähetettyy ja sit kaatu koko tukinet. Saa nähä kaatuuko nytkin. Onko mulla liian raskasta tekstiä ettei sivustot kestäsitä 🙂
Mut mites muilla meneepi?