Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä Hantzki kirjoittanut 14.03.2022 klo 09:02

Purjevene,

Teet varmasti parhaasi <3 tsemppiä. Mikä sinua auttaisi omasta mielestä?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.03.2022 klo 12:52

Tänään ei ole hyvä päivä. Sain raahattuu pyykit tuvalle. Ihmettelin ku ei luukku ole auki. Soitin äitille. Painoin startia ja siihen meni joku ihme pesuohjelma päälle. Ootin et se sit pyörii 30 minsaa. Sit koneen luukun sai auki ja muutenki näytti ihan normaalilta. Pyykit koneeseen ja härpäkkeet, ohjelma päälle ja luukku kii. Kyl se päälle lähti,mut sen näkee sit, millasta pyykkiä tulee pois. Toivon ainakin ihan kunnollista, sillä mun melkein kaikki housut on siel.

Joutusin ottaa codia kipuihin. Tä ei o yhtään kivaa pestä pyykkiä kivussa. Onneks on va toi koneellinen.

Pitäis kuivat laittaa kaappiin, mut taidan tehdä sen sitten myöhemmin. Jos ottais kutimet käteen ja alkais saada hermoja vähän pienemmäksi.

Ne pirun ukotki seikkailee täällä, ei o viel mun asuntoon tullu, mut se on ajan kysymys jos ne päättää tulla.

Isä tulee tänään kotiin. Pelon sekaisena sanon jipii. Koskakohan uudelleen joutuu taas. Alan väsyy isän sairasteluun jo.

Tyttö menee tänään kotiin poikkiksen luota. Saa nähä miten sillekkin menee.

Aurinko paistaa ulkona, mut ei tee mieli mennä sinne ollenkaan, ku tietää että on jäätä ja liukasta joka puolella. Koskakohan saan noi roskiksetki vietyy. Pitäiskö tänään koklata vai joku muu päivä.

Olen aika väsy. Tekemistä olisi vaikka kuinka paljon, mut mihinkään ei jaksa tarttua. Haluis va käpertyy takasin peiton alle. Nukkua nä pahat ajat pois.

Ai nii, pitäis sitä hiton ruokaakin tehä. Jos ottaisin nyt sen kasvispussin sulaa, ni saisin pilkottuu niitä piennemmäksi sitten ku tulen.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 14.03.2022 klo 13:59

Kiitos, Hantzki!

Tähän oloon ei auta mikään. Keitin kahvia, söin ruuan, otin lääkettä. Ei auta. Tänään on ollut huono päivä. On edelleen huono päivä. Nukahdin äsken sohvalle. Silti ei ole yhtään parempi olo. Ahdistaa, masentaa ja väsyttää. En saa mitään tehtyä. Kohta tyttö tulee ja on pakko alkaa laittaa ruokaa. En jaksa tätä elämää millään.

En tiedä mitä teen väärin. En pysty päättämään mitään. Olisiko tänäänkin auttanut, jos olisin lähtenyt pois kotoa jonnekin. En osannut päättää ja väsytti. Jäin sisälle. En jaksa kävellä nyt. Jalat on ihan vetelät. En jaksaisi enää takaisin.

Ahdistunut olo on eikä mikään kiinnosta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.03.2022 klo 18:07

purjevene, auttaisiko se esim, jos tyttö menisi jonnekkin vähäksi aikaa, saisit levätä ilman isoja velvollisuuksia. Saisit omaa aikaa.

Pitäis mennä valo laittaa päälle. Täällä ei kauan näe mitä kirjoittaa tai mitä tehä. En jaksanut koota parvekepöytää vielä, vaikka ulkona oli kaunis ilma. Jos huomen aamulla jaksais mennä suihkuun ennen chättejä, vois piristyy ja sais puhtaat vaatteet päälle. Pitää vaan ettiä nyt illalla ne jo valmiiksi.

Haluaisin ulos kävelee, mut täällä on niin paljon jääpaikkoja, etten uskalla lähtee mihinkään näiden huonojen jalkojen kanssa.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 14.03.2022 klo 19:38

Sain ruuan tehtyä ja astiat koneeseen. Tuntuu, etten jaksa enää mitään. Mikään ei kiinnosta. Yritin etsiä vaatteita valmiiksi huomiseksi, kun pitää aikaisin nousta ylös, mutten osaa päättää enkä saanut tehtyä.

Tyttö halusi, että kyselen häneltä kokeeseen tulevia asioita. Tein sitä väkisin, en olisi millään jaksanut jostain syystä. Kysymykset ja vastaukset olivat siinä valmiina. Ei tarvinnut mitään miettiä. Pystyin jotenkin sen tekemään.

Välillä ahdistus nousee. Välillä ei tunnu mitään. En saa mitään tehtyä. Aika ei kulu eikä vielä voi mennä nukkumaankaan.

Miksi on nyt näin huono päivä ja huono olo.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 15.03.2022 klo 08:52

Heräsin pahaan oloon. En halua tätä päivää, en jaksa. Väkisin tein aamiaista. Suoritan ja suoritan pakollisia asioita. Tästä päivästä taitaa tulla yhtä huono kuin eilisestä. Ainakin heräsin huonoon oloon suoraan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.03.2022 klo 13:57

purjevene <3

En sit mennny suihkuun aamulla, kun en jaksanu herätä /nousta. Aamuchätit sujui joten kuten. Tunti sitten kävin sit päiväsuihkussa, tein ruuan (makaronia ja makkara) ja tyhjensin ja täytin astiakoneen, söin. Mut syöminen ei oikeen menny niin hyvin kun ajattelin. Väkisin söin, en olis jaksanut yhtään syä. Ei mun maha ollu täysi, vaan tuli sellainen olo että nyt tökkii ja pahasti. Mut sain syötyy. Nyt on semmoinen kumma olo, mut kai se tästä menee.

Puhelin temppuilee. Jos soitetaan, ni en aina kuule mitään, jos mä soitan sama juttu. Luulin et tutun puhelin, mut sama tapahtu äitin kanssa, joten se on mun puhelin.

Yöllä muistin että mun olis pitänyt kysyy tytön vointia, mut kello meni liian nopeesti illalla. TÄnään kysyin miten menee. Kerroin että piti illalla kysyy. Ja että huolestuin, kun hän kirjoitti mulle. Kaikki on kuulemma okei, väsynyt vaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.03.2022 klo 19:03

aloin tekee Cousteau- pipoa. Saa nähä minkälainen siitä tulee. Väri sopii niin miehelle ku naisellekkin. Mahtaako taas tulla lasten pipo.

Kello pimputti, pitäis ottaa iltalääkkeet. Iltapalakin tarvis syä, vaikka ei tee yhtään mieli. Teetä oon juonut tässä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 15.03.2022 klo 19:43

Kiitos saloka! Minulla on melkein aina yhtä huono olo, vaikka olisin yksinkin. Välillä on parempi. En tiedä, mistä se on kiinni.

Tänään on ollut huono päivä. Jotenkin olen rämpinyt sen läpi. Pakotin itseni tekemään kotitöitä ne mitkä piti. Väsyttää muttei nukuta. Huominen on varmaan yhtä huono. En tiedä miksi kaikki on nyt huonoa. Muilta ihmisiltä tulee vaatimuksia enkä jaksa niitä miettiä.

Pystyin käymään suihkussa. Vielä pitäisi jaksaa pestä hampaat. Huomenna sama uudestaan. En halua huomista päivää.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.03.2022 klo 09:05

Nukuin enemmän. Silti on huono olo. Tuntuu vastenmieliseltä mitään tehdä. Sain aamutoimet kuitenkin tehtyä. Saa nähdä, mitä tästä päivästä tulee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.03.2022 klo 09:28

Makoilen sängyssä, ku en jaksa nousta. Tai nousin vessaan, mut tulin takas. Tukari tulee tasalta. En jaksais tänään ketään. Haluisin nukkua va velat pois.

Ruokaa pitäis jaksaa tehä tänään ja huomenna.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.03.2022 klo 12:47

Mentiin isoon kauppaan. Ostin tuninkan, kirjan ja ruokaa. Ei ollu oikee fiilistä. Matkalla katottiin jalkakäytäviä ja todeten että jossain hyvää ja jossain huonossa kunnossa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.03.2022 klo 13:48

Laitoin makaronit kiehuu ja pilkoin makkaran. Huomenna yritän tehdä makaronilaatikkoa. Illalla saan taas lämmintä ruispalaa, kun ostin lisää leipää.  Mul on niin paljo iltapala vaihtoehtoja, et olen ihan öö. On banskuja, tosin raakoja vielä, ja on jogurtti / 'rahkaa' . Ruokapuolella ei sit olekaan mitään erikoista.

Olo on väsy. Muistin aamulääkkeet. Maha oireilee, ku joutu hermoilee isossa kaupassa. Mut loppu ilta kun on vaa, ni kai mahakin rauhottuu.

Nyt kattomaan makaronia...

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.03.2022 klo 16:12

On parempi olo nyt. Ajattelin levätä lopun iltaa. Jotain ruokaa pitää lämmittää, mutten vielä tiedä mitä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.03.2022 klo 20:20

Alkaa väsyttää. Oli mielenkiintoinen chatti, mutten oikein saanut kiinni siitä. Pääsin mukaan liian myöhään, ja viestejä meni tosi nopeasti. Yritin keskittyä, mutta oli vaikeaa saada ajatuksia kohdistumaan siihen.

Nyt pitäisi syödä jotain. Kohta voi mennä nukkumaan. Ehkä katson, jos telkkarista tulisi jotain. On aika tyhjä olo.