Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.02.2022 klo 18:02

Kävin kirjastossa. Varauksesta oli tullut kirja ja palautin samalla vanhoja. Aloin lukea sitä, mutta se on kamalan tylsä. Ei niistä aina voi tietää.

Naapurit riehuvat. Kauhea kolina koko ajan. En tiedä, mitä tekevät.

Tänään täytyy pestä hiukset. Miten jaksan. Nyt on taas näitä väsymyspäiviä ollut.

Tekisi hyvää ehkä kävellä hiukan ulkona, mutta siellä on liukasta. Ei tee mieli mennä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.02.2022 klo 18:36

Siskoa ei näy eikä kuulu. TOivottavasti mun ei tarvii lähtee alas viemään noita tavaroita. Olen aika kipuinen ja väsynyt tällä hetkellä. Mut menen tässä sohvalle maate, lepämään...

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.02.2022 klo 18:59

Yritän mennä suihkuun pesemään hiukset. Aika tuntuu tänään menevän hirveän nopeasti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.02.2022 klo 20:01

Pitihän mun mennä alas viemään tavarat 🤐 mut onneks kaikki kelpasi.

Miettisin täs, koskakohan sisko niistä töistäni maksaa 🤔 vai onko ne hänelle arvottomia🤔

Äiti tilasi taas yhdet villasukat isälle 😂. Jos saisin tehtyy ennen kun isä menee sairaalaan..

Hoitokoira ei tulekaan perjantaina 😪 mut jotkut huoltoäijät tulee ensi viikolla 🤐

Nyt alkaa päästä vihloo, joten alan lepää...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.02.2022 klo 05:43

Olen kädetön. En tiä mitä tehä. Tyttö soitti klo 5 itkien et ahdistaa, puristaa, sattuu ja on paha olla. Sain hänet jotenki rauhalliseksi. Mut en kokonaan. Stressi on liian suuri, hänelle. Onneks huomenna on muutto ohi.

Ite heräsin 3lta kipuihin, enkä saanu enää unta. Ajattelin kohta alkaa kattoo naisten kiekkofinaalia. Nukutaan sit joskus.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 17.02.2022 klo 07:42

Sain nukuttua kohtalaisesti. Hirveästi räntää oli satanut, painavaa räntää. Kävin kolaamassa sitä aamulla. Silti tuntuu, etten millään herää kunnolla. Mietin keittäisinkö lisää kahvia. Väsyttää eikä ajatus oikein kulje.

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2022 klo 10:52

Saloka, kello 5 aamulla tyttösi siis soitti? En kyllä jaksaisi tytön asioita heti aamulla selvitellä, olen sen verran itsekäs. Olen muutenkin ajatellut että saa alkaa omin neuvoin pärjäämään. Poika on samaa mieltä ja on luvannut että tyttö saa hänelle soittaa. En tällä hetkellä jaksa hoitaa tytön asioita ja jo se että hän pärjää armeijan töissä hyvin, antaa mulle ns.oikeuden sanoa että hoida asioitasi nyt veljesi kanssa. Kauhea äiti.

Ps. tyttö on myös 20v, sanoin aikaisemmin 19v, laskin väärin iän😀.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.02.2022 klo 11:39

Lehmus, tyttö soitti juu. Se oli iso kynnys hänelle. Hän ei pärjänny yksin enää. Hänellä oli liian huono olo. Onneks olin heräny jo 2h aikaisemmin. Tytöllä ei ole ketäänä muuta. Poikkis ei osaa auttaa, va menee paniikkiin. Oli hän 7 aikaa menny hakee tytölle lääkettä.

Tytöllä menee vieläkin heikosti. Mulla menee kipujen osalta heikosti. Otin codia taas. Äiti kiehuu isän taksista. Isä ollu aamun hermona, ku taksi ei tullu.

Ruoka kiehuu pannulla,mut olo on, ettei halua syä mitään. Pelkkä ajatus yököttää. Pakko on vähän syä, sit ku valmis.

Laitoin astiat pesuun. Keräsin keittiöst roskia.

Haluaisin kuolla. Olo on liian huono.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.02.2022 klo 12:35

sain ruuan valmiiksi ja tuolla se hellalla oottaa syöjää. Maistoin sitä kun laitoin suolaa siihen. Ei tee mieli syä. Kipua on edelleen, vaikka codia otin. Koska toi kipu laantuu... Tiedän että sit ku laantuu, olo helpottuis ja syöminenki onnistuisi. Haluaisin va nukkuu, mut  kipu ei anna mun levätä. Kävin mä parvekkeella haistelemassa ilmaa ja kattomassa, kui kamala kävelykeli roskiksil on. En tosiaan tänään vie tota roskista. En pärjäisi matkasta. Mut ennen ma se tarvii viä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 17.02.2022 klo 17:06

Saloka, hyvä että tyttösi osaa soittaa sinulle, jos on oikein huono olo. Osaa turvautua sinuun. Harmillista, että poikkis ei osaa auttaa vaan hätääntyy itse. Hän on kuitenkin siellä seurana ja sekin voi vähän jo auttaa ja tuntua tuelta, varsinkin kun lääkkeitäkin oli mennyt hakemaan. Voi tehdä edes jotain.

Lehmus, hyvä on pitää itsestäkin huolta; ei äidin aina tarvitse jaksaa.

Tuntuu väsyneeltä. Yritän vielä pestä pyykkiä. Huomenna pitää laittaa lisää ruokaa. Nyt tuntuu, etten jaksa mitään.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 18.02.2022 klo 07:25

Huono yö oli, en saanut illalla unta millään. Aamulla heräsin päänsärkyyn ja väsymykseen. Ehkä viisi tuntia nukuin jos sitäkään. Näin jotain sekavaa unta, jota en enää muista. Miten suoriudun tästä päivästä. Tuntuu raskaalta aloittaa päivä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.02.2022 klo 10:17

Jännittyneenä odotan, koska muutto on valmis. Sitten pystyy taas "hengittää". Tyttö on nyt vissiin avaimia hakemassa. Puolen päivän jälkeen tulee muuttoapu.

Kaikki tressaa. Jokainen oireilee, tyttö pahiten.

Katoin tai kuuntelin suomen peliä. Olipa tylsä, jos pelistä sellasta voi sanoa.

Millanen keli siel mahtaa tänään olla. Uskallanko viedä roskia. Ne on edelleen viemättä.

Olen väsy. Haluis va laittaa silmät kii ja nukkua.kipuja on vähän vielä, mut en tarvii lääkettä vielä.

Jos päättelis noi sukat ja sit laittais uudet puikolle....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.02.2022 klo 13:07

Oon tänään joutunut valehtelee ihmisille. Olen yrittänyt olla tytön tukena. Laitan kaikki mehut tähän päivään, ja oon ihan poikki jo, vaikka kello ei ole ku yksi. Äiti tulee vielä säätää tänne, varmaan varmistaa että toi roskapussi lähtee tänään.

Muutto ollut tunnin käynnissä. Ne on tunnin raahannut tytön tavaroita rappuset alas. Tytöllä menee hermot. Kaikilla menee hermot.

En taas pysty syömään. Vaikka maha huutaa ruokaa.

En ees tiä mitä kirjoittaa, ei ole järkevää sanottavaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.02.2022 klo 19:45

Tytön muutto meni suht hyvin, yksi lipasto meni vähän rikki, mut vasaralla saatiin kuntoon. Nyt illalla en olekaan saanu häntä kii, varmaan siivoamassa vanhaa paikkaa. Ollaan käsketty hänen rauhottuu, mut hän ei tahdo. Maha ei ole vissiin reagoinu, eikä kuume noussu. Ahdistusta on ollut.

Äitin kanssa siivottiin mun kämppä. Äiti imuroi ja mä pesin keittiön ja olohuoneen lattian. Samalla muistin, et kassiin oli maanantaina jäänyt lihaa, piti heittää se pois äitin lähdön jälkeen. Saatoin äitin ulos ja hän autto roskien kanssa, nyt nekin on viety.

Huomenna olis 7.30 herätys ja kattoo 50km hiihto, vaikka suomi ei siinä pärjääkään. Sen jälkeen voi mennä sit suihkuun. Sit en tiä mitä tekisin, kai katon miesten pronssiottelun ja liigan pelin.

Äiti toi mulle 3 kurkkua. Tein iltapalaksi kurkkuvoileipää. Harmi että leipä loppuu kohta. Yritän siksikin saada tyttöä kii, jos se käy kaupassa ja vaikka tois mulle leipää, tietenkin maksan sen. Hänen on tarkoitus ainakin mun vanhemmilla käydä.

Tunnin päästä nukkumaan yritän. TIetenkin yritän tehä iltatoimet ennen sitä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 18.02.2022 klo 20:01

Sain ruuan laitettua. Syötiin. Pesin pyykkiä. Päivä on mennyt jotenkuten.

Saloka, miten tytön muutto on edistynyt? Miten olet itse jaksanut?