Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.01.2022 klo 09:44

2-3km aamulenkki suoritettu ja samalla haettu 3. Piikki.

Yö oli taas karsee. Luulin et kello oli lähemmäs 7, mut olikin 3-4. Siitä asti sit valvottiin.

Mitään oireita ei ole vielä. Vähän kylmä, mut voi johtuu lämpötilan vaihtelustakin ku ulkoota tuli sisälle.

Perjantaina taas sama lenkki. Tosin ilman musiikkia. Ja ilman piikkiä, tosin saan piikin verikokeena.

Taidan hakee tos toisen filtin, et pysyy lämpimänä....

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 23.01.2022 klo 13:19

Nuo valvotut yöt on kamalia.

Mulla viime yö meni vaihteeksi ihan hyvin. Tänään tyttö taas raivosi. En millään jaksaisi sitä. Tein kaikkeni ja sitten saan aina raivokohtaukset päälleni.

Joskus inhoan elämääni tosi paljon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.01.2022 klo 17:31

En oo taas sen 3-4 jälkeen nukkunut yhtään. En kässää miten jaksan. Sanotaan et ulkoilu auttaa uneen ja parempaan elämään. Siltä ei tällä hetkellä tunnu.

Huomen olis tarkoitus ottaa ja tutustua ompelukoneen saloihin. Saa nähä mitä siitäkin tulee. 100 sivuinen ohjekirja vaan käteen.

Käsi on hiukan kipee, kosketus arka. Kylmä ei ole enää. pääsin vähällä, ilmeisesti.

Tänään on tullu syötyy ku hevonen. Koko ajan pitäis jotain syä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 23.01.2022 klo 20:04

Minullakaan ei ulkoilu auta uneen yhtään. Eikä ulkoilun puute. Ei vaikutusta.

Liikaa kaikkea on koko ajan. En millään jaksa. Huomenna pitäisi saada levätä päivällä vähän. Toivottavasti saisin yöllä nukuttua. Toivottavasti sinäkin saisit unta, saloka.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.01.2022 klo 21:17

Isäl on kuume noussu 😪

Mä yritän alkaa nukkuu...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.01.2022 klo 06:59

Isä on ilmeisesti lanssilla viety yöllä.😪

Mul on kuume noussu 38.2, ollu ehkä enemmänki, kun yöllä oli pirun kylmä..nyt on jo sopivaa. Olen heränny 2h välein ja valvonu 1-2h välillä.

Tänään pitäis ruokaa tehä. Ehkä teen jauheliha-makaronisössöä.

Ompelukone jää laatikkoon vielä täksiki päivää.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 24.01.2022 klo 08:53

Jouduin nousemaan ylös varhain, kun tytöllä alkoi koulu. Vein autolla ja kävin paluumatkalla kaupassa. En osannut millään valita, mitä ostaisin. Väsyttää tosi paljon. Tuntuu, etten pysty keskittymään mihinkään. Rauhaton olo on.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.01.2022 klo 12:35

Sain jotenki ruuan tehtyy. Vaikka kuume on laskenu, on pää kipee, eikä ees särkylääke vie sitä pois. Suunnittelen tässä sohvalle menoa, kun ei kerta chättii ole.

Lanssi on käyny nostamassa isän, mut ei o vieny. Tänään on ollu veri ym kokeissa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.01.2022 klo 14:23

paska ja yksinäinen olla.livenä, ketään ei kiinnosta mun terveys. jotenki tuntuu ettei ketään kiinnosta mun olemassa olonikaan. se on ihan sama, jos vaik kuolisin pois saman tien. kuolisin valvomiseen. ei se ketään kiinnosta.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 25.01.2022 klo 08:24

Saloka, minulla on usein sama olo, ettei ketään kiinnosta. Saitko nuo oireet rokotuksesta?

Nyt sain nukuttua enemmän. Silti on väsynyt ja elämään kyllästynyt olo. Tiskikone ja pyykkikone pyörii. Yritän jotain saada tehdyksi, vaikkei tee mieli mitään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.01.2022 klo 11:48

Purjevene, juu tuli, tai ainakin jostain, kun nyt ei ole enää mitään.

Tyttö soitti eilen ja puheli ja mä kuuntelin. Lopuksi laitoin sille viestiä, että anteeksi että rokotus tehnyt kipeeksi, että siksi olin hiljainen. Häneltä ei tullut mitään vastausta.

Tutulle kerroin tänään et rokotuksesta oli eilen tullu oloja. Hän oli heti et mitä, kun ei hänellä vaa. Sanoin kylmän viileästi että ihan sama sanonko tai en, kun ei se ketään eilen ainakaan kiinnostanut.

Olisin tehnyt mansikka-raparperimehua, mut se oli homeessa, joten koko litra meni viemäristä alas. Harmittaa. Tein sit sitruunavettä. Jonkun verran sitruunamehua kannuun ja loput vettä. TÄllä kertaa oli valmista mehua, mut voin sanoo et tuoreesta sitruunasta saa PALJON parempaa mehua.

Hylätty fiilis on edelleen. Samalla masis. Kiva väsymys päällä ja toivottomuus. En usko että saan unet enää kuntoon. Ne on niin kauan ollu päin mäntyy jo. Kroppa tottunut ja sit se alkaa kohta näyttää merkkiä hajoamisesta.  Pelkään sitä hajoamista. Mistähän se alkaa ekana näkee, että kroppa alkaa olla kaput?

Mut joo, taidan koittaa näin väliajalla hiukan kutoo....

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 25.01.2022 klo 13:48

saloka, hyvä että rokotusoireet ovat jo helpottaneet.

Unettomuus on ihan hirveää. Kunpa saisit vähän paremmin nukuttua.

Hain kunnollista ruokaa. En jaksanut millään itse tehdä. Illaksi pitää jotain laittaa tytölle. En tiedä, mitä laittaisin. En jaksaisi miettiä enää mitään ruokaa tänään.

On aika huono olo. Väsyttää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.01.2022 klo 14:14

En usko että unettomuus hellittäis. Pitäis vaan jaksaa ja jaksaa, vaikka ei jaksais yhtään. pitkästä aikaa itkin ja nyt taas kun huomasin hupparissa jonkun valkoisen tahran, kuivuneen, enkä tiä mikä se on. haluaisin heittää roviolle koko hupparin ja koko elämän.

telkkarissa pyörii ohjelma ohjelman jälkeen, mut en kato niitä. tietokoneella pyörii striimi, mun en tiä mitä siinäkin tapahtuu.

syönyt olen onneksi tään, mut silti olis sellainen tunne että tarvii lisää ruokaa. onko syy siinä että maha on ihan sekaisin vai mistä.

haluaisin vaan nukkuu, onko se liikaa pyydetty? ilmeisesti on, kun öitä kattoo. mut onneks ensi viikolla on jotain telkkarista katottavaa, kun olympialaiset alkaa. mietin, kertoisinko ees lääkärille maanantaina univaikeuksista. olen siis maanantaina aamusta lähössä linja-autolla lääkäriin. sain peräti semmoisen pitkän ruinaamisen jälkeen. tosin en mt takii, va labrojen ja kasvojen takii. mikä lie ruusu siinäkin on.

tyttö käynyt pankissa hoitamassa asioita ja nyt poistanut tiedot mun tililtäni. eli mä en pääse enää hänen tilille. ehkä tämä on taas yksi itsenäisyys aste hänellä. hän opettelee pärjäämään ilman mua. samalla tuli vahingossa katottuu tiliäni ja olin taas masentunut,. vaikka mitä tekisin, ei se raha lopu. anteeksi jos se jotain loukkaa tai satuttaa.

ehkä on parempi mennä hakee sitruunavettä ja lepää hiukan....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.01.2022 klo 17:26

miten v....sta tästä olosta pääsee pois? Mä jopa desifioin lattiakaivon ja luulin että siitä tulis parempi olo, mut ei. Tässä sitä itketään taas ja katotaan soittaako äiti face-viestistä. Jos soittaa, en vastaa. Tekis niin mieli heittää kaikki mäkeen ja hakata itteni sairaalakuntoon, mut voimia ei löydy.  olen niin väsynyt etten jaksa ees ajatella enää kauan. saati muistaa. Hoen koko ajan perjantata ja maanantaita. etten unoha niitä. muuten ei ole mitään missään väliä. En jaksa hengittää kohta, kun itkettää. En voi kun tänne kirjoittaa olostani, mikä on täysin turhaa. Kaikki tuntuu turhalle. Haluaisin vaan nukkuu ja saada olon paremmaksi. En jaksa tätä enää.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 25.01.2022 klo 20:21

Yritän vielä lukea. Jalkoja särkee, vaikken ole liikkunut yhtään. Ehkä juuri siksi niitä särkee, en tiedä.

Rauhaton olo on edelleen. Samaan aikaan on rauhaton olo ja väsyttää tosi paljon. Onneksi kohta voi mennä jo nukkumaan.