Saloka, olet oikeassa. Kävin lääkärissä tänään. Nyt on parempi olo. Pärjään taas jotenkin vähän aikaa. Kiitos halista! 💚
Sain auton tuulilasinpesunesteen ostettua. Väsytti eikä kaupassa ollut ja piti etsiä. Yleensä kaikissa isoissa marketeissa on. Lopulta löytyi. Osaan avata konepellin ja kaataa sen oikeaan reikään. Opin tämänkin avioeron jälkeen. Opin myös, että kanisteri kannattaa yrittää avata kauppakeskuksen tai marketin parkkihallissa. Jos en saa korkkia auki, avaan konepellin ja näytän avuttomalta kanisterin kanssa, niin pian joku ystävällinen vahva mies avaa sen. Ne on tosi tiukasti kiinni usein eikä voimat riitä vääntää sitä auki.
En jaksanut enää ajaa tankkaamaan kun satoi. Pesuneste oli pahempi. Tankkaaminen on pienempi kynnys. Yritän tehdä sen huomenna tai ylihuomenna.
Eieiei, minunkin jatko-opinnot ovat tyssänneet lopullisesti mutta siitä on jo niin kauan, etten enää muistanutkaan, että sitäkin voisi murehtia. Muistan kyllä asian ahdistaneen kovasti joskus aiemmin. Hyvä, että muistutit siitä. Voin olla tyytyväinen ainakin siitä, etten enää murehdi sitä. Itse asiassa sillä ei ole nykyisessä elämäntilanteessani enää mitään merkitystä. Sinä taas Eieiei vaikutat nauttivan opintojen sisällöstä ja opiskelusta kirjastossa. Kunpa saisit tehdä myös sitä, jos pidät siitä. Voitko ottaa siitä kauheasta työstä opintovapaata ja mennä kirjastoon?
Ajattelin olla jouluna taas yksin kotona. Olen jo kokenut sen. Silloinkin tyttö oli isällään joulun. Se meni jotenkin. Itkin vain vähän. Varasin kirjoja tarpeeksi. Luin paljon ja makasin sohvalla ja söin silloin kun huvitti enkä tehnyt mitään ruokaa. Valmiita kaupan ruokia söin. Oli välillä yksinäistä ja surkeaa, mutta ei koko aikaa huonoa. Oli myös hyvä levätä ja olla vaan. Tuntui olevan helpompaa olla yksin kotona kuin esittää normaalia jossain keinotekoisessa tilanteessa.
Hyvä saloka, jos pystyt keskittymään tonttujen tekemiseen edes vähän aikaa kerrallaan. Minulla on nyt melko kelvollinen olo. Mietin, pitäisikö yrittää siivota, ainakin imuroida edes vähän, mutten kyllä jaksa enää tänään. Yritän lukea kirjaa.