Mulla ärty selänpuolisko taas pahasti. Saa nähä pääseekö huomen sängyst ylös tai ees liikkuu.
Makoilin aika kauan sohvalla tänään. Ei yhtään sais pysähtyy, va pitäis koko ajan olla menossa. Ja siihen mun voimat ei riitä nyt.
Tuleva viikko on ahdistava. Isän lääkärin pitäis vissiin soittaa. Sit äiti ja isä menee 3. Piikille ja influenssa rokotteelle. Mun pitäis siivota täällä pe mennessä. Sit äiti suunnittelee mökille lähtöö isän kans.
Mul sattuu koko molemmat takaa lantioluut, häntäluu, pakarat, vasen alakylki ja -selkä. Ristiselkä. Aamulla voi olla vaikeeta. Vois ol ehkä parempi ottaa lääke nyt illalla, et saa ees vähän nukuttuu.
Mun täytyy kattoo tapaanko tukaria. Jos toi kipu yltyy, on haettava kuuri taas. Ja silloin en viikkoon kotoota lähe mihinkään.
Tyttö oli päivällä kauhian väsynyt. En viittiny enempää häntä häiritä. Toivottavasti se asettuu siitä.
Oli taas vaikeuksia jakaa lääkkeitä. Haluis puolittaa annokset.
Tyttö käski soittaa hänel jos meen uv:na psykoosiin. En varmasti soita. Mä pidän sen omana tietonani niin ku sh oireilunki.
Sain syötyy va ruuan tänään, pastaa hiukan, porkkanaa ja ryynärin. Nyt pitäis keksii 2 päivää ryynäristä viel ruokaa. Pitääkö mun vajota ja tehä kaveriksi porkkanapottumuusii. Juu mul on nyt porkkanaa, kun menin ostaa 2kg säkin. Faces tuli idea tehä ite keittojuureksia pussiin. Mä va tarviin jotain muutakin siihen ku porkkanaa 😂 ja onko mun pakkasis tilaa. Vois huomen kattoo mitä toi toinen pakastin on syöny, jos sais jotain kivaa sieltä. Pitäis varmaan kokeilla tehä mansikkamehukeittoa, kun mansikoita mul on ja vissiin raparperia. Viimeks se keitto oli hyvää juoda. Pitäisikö tehä pakastimen tyhjennys operaatio. Ja onhan mulla mansikkaraparperimehuakin jääkaapissa.
Pitäis pikku hiljaa alkaa nukkuu. Koittaa saako unesta kii ja millaista se uni on. Etten seilais ruottinlaivalla joidenki striimaajien kans kännis ku käki. Se on ihmeellistä, ku kellot siirrettiin, mun uneni väheni. Olis luullu toisin päin.
Mut joo, taidan lopettaa kirjoittelun tänään ja laittaa peiton korville ja alkaa nukkuu...