Äiti on mulle jostain käärmeissään, en tiä yhtään mistä. Se miksi tiiän sen, on et kuulin just tytöltä että poikkis oli mutsin luonna käyny aamulla ja äiti ei o siitä sanallakaan sanonut. Soitin sit sille ja kysyin asiasta ja hän oli vähäsananen, eli suorastaan et mitä v...a se sulle kuuluu. No olkoon. Olkoon omassa kuplassa vaan. Mulla ei ole sinne mitään asiaa enää ja hänellä ei ole mitään asiaa tänne.
Poikkis ja tyttö menevät myöhästyneeseen halloween juhliin. Onneks se on pieni tilaisuus. Tyttö oli poikkiksen maskeerannut taas.
Tyttö sano et nostaa tänään lääkkeensä annostusta. Hän olis saanut sen nostaa jo vissiin 2vko sitten jo, mut silloin sanoin että kannattaa kuun vaihtees enemmin. Ja nyt kun hän menee poikkikselle ja siellä on 3 aikuista vahtimassa häntä alkupäivät ja poikkis voi vahtii ensi viikonki, jos on tarvis.
UV on pelastettu.
Joulustakin puhuttiin tytön kans. HÄn tulee tänne ainakin, mut sitä ei tiä meneekö hän isovanhemmille. Ymmärrettävää, jos he menee esim. mökille. Tyttö tulee vissiin 23. pvä tänne ja mun täytyy tehä jauhelihakeittoa hänelle. Sit 24. pvä aamulla mä teen aamupalaksi riisipuuroa, kuulemma joulun paras ruoka ja hetki on mun riisipuuroni. Sanoin tytölle että poikkis voi tulla sit kans puurolle, jos tahtoo, mut siitä täytyy kertoo aikaisemmin että osaan varautuu tarpeellisen määrän puuroo.
Kysyin tytöltä koska annan hänelle joululahjarahan, että hän pääsee alusvaatteita ostaa. TYttö sano ekana että hän ei ole viel kattonut minkä lahjan haluu, mut kun sanoin että eiks se ollu alusvaatteita. Hänellä on kuulemma 5 alushousut. Hänelle on tullu kesästä painoa aika paljon ja vanhat on menny pieneksi. Se rahanantaminen jäi vähän vaiheeseen, taas.
Mua ketuttaa se, kun kysyn isän vointii, ni äitiltä tulee kylmä vastaus aina. Sit multa tulee olo että anteeksi et kysyin. Okei, mä voin joskus kysyy monen monta kertaa, mut isän vointi voi tunnissakin vaihtuu äärestä eeriin.
ALkaa taas kipuja tulee. En eilen ottanut ku silloin klo 11 särkylääkkeen. Nyt alkaa tuntuu että kohta tarvii mennä purkille taas. Inhottaa kun kroppa on kiputilassa ja tota lääkettä menee. Onneksi pärjään tolla laimeemmalla.
Ja kun on kipuja, on myös huono olo ja ainakin ku söin just. Mahan päällä ei voi ees käsii pitää. täytyy kattoo mihin tä taas taas menee...