Kiitos Purjevene <3
On paha olla, enkä taho syödä mitään. Oon juonut liikaa teetä kai ja täytänyt sillä mahani. En ole ku ne 2 lihapiirakkaa syönyt. Tiedän että pitäisi enemmän syä, mut on niin huono olo. Päätäkin särkee. En tiä sit onko jotain miggen tapasta.
Äitin kanssa ollaan puheltu monta kertaa, joten asiat on okei. TYttö on poikkiksen kans halloween juhlissa. Murehinko heidän matkaa, en tiä. LAitoin tytölle just viestin, et ilmottais ku on poikkiksen luonna turvallisesti.
En vieläkään hoitanut noita kukkia. 🙁 Joku KaSu sais tulla ja ottaa ne huostaan.
Aloitin tossa tekee isälle sukkia. Äiti kysy,jos tekisin isälle polvisukat, kun isän sääriä kylmettää ja on ihan sama tehä pitkät sukat ku erikseen sukat ja säärystimet. Äiti antoi torstaina mulle kassillisen lankoja ja saan niitä käyttää. Suunnittelin, jos varret teen jämälangoista, joita löytyy mulla ja oli kassissa ja sit kun siellä oli myös yksi värisiä lankoja, ni siitä tekisin sukan alaosat. Ettei kävelles paina jalkapohjia langanvaihtokohdat, kun isällä on muutenkin kävely hankalaa ja jos siellä on jotain ni se voi vaikeuttaa entisestään. Tuleehan niihin jarrut vielä ja sukansuulle tein nauhakujan, johon voi laittaa kuminauhan, jos tarvii. TUli just mieleeni, että mun tarvii muistaa kaventaa silmukoitakin ntossa varressa melkein 10 silmukkaa. Ehkä teen sen huomenna, sen aivotyön.
Kamalan makeelta maistu kalkki, minkä söin. Sen murena on vieläkin mun suussa, vaikka join. Muutenkin vesi maistu makialta.
Ei ne 2 mini karkkipussia paljoo sekoittanut mahaani, tossa alkuillasta oli mahassa outo olo, mut selvisin siitä. En yleensäsyö karkkia, mut nyt ostin jotain tv-mix. pussia. JOtain pirun kirpeitä.
TOivottavasti huomenna saan nukkuu, ettei ketään soita ja herätä. TÄnään hän äiti herätti mut. Äiti uhkas tulla huomenna tänne. Saan kuulla kunniani taas, ku kämppä on mitä on.
Huomenna täytyy ottaa itteäni niskasta kii ja suoriutuu monesta asiasta. mm ruuasta ja kukista. Ehkä noi kukat hoituu siinä samalla, ku äiti tulee "heittää laskujani roskiin".
Olen tosi väsynyt, mut en uninen. Ei oikee kiinnosta telkkari eikä striimi, saati kässäjutut. En Ees laittanut kynttilöitä palaa parvekkeelle ja nyt on ihan turha tehä sitä enää, kun en ala valvoo niin kauan et ne sammuu.
Muistin et mulla on jätskiä pakkasessa. Niin pikari kun mehujäätäkin. Ei tee mieli oikee syä niitä. Mul on tyrnipalojakin, eli äiti on jääpalapussiin laittanut tyrnimehua ja pakkaseen. Kesällä sekoitin veden joukkoon. Oli ihan ok makuista. Pitäis varmaan tehä nyt talvellakin sitä mehua, sais jtain vitamiinia siitä.
Anteeksi jos on kirjoitusvirheitä, en näe tota tekstiä, ku silmiä sattuu kun kattoo näyttöä.