Henkinen paha olo taas teki tenän.
Olen 2x yrittäny soittaa äitil. Ekana ei vastanu ja toisel löi luurin korvaan. Miksi hän tekee mulle tämän? Nauttiiko hän siitä että olen itkun partaalla täällä? Faceen hän osaa kirjoittaa. Olkoon! Yritän jotenki pärjätä ja pelätä samalla.
Isä ei ole kunnossa, sen sano tyttö ja äitin facekirjoitus. Mahtaako isän lähtölasku olla alkanu? Isä nukkuu melkein 24/7. Mietin va, miten hän pärjää to kerhossa koko päivän. Ajatukseni ja kyyneleni ovat iskässä nyt.
Sängys ja ennen nukkumaan menoa mul on aikaa ajatella. Aikaa itkeä ahdistusta kovemmaksi.
Pelkään va sit ku se tapahtuu, mihin kuntoon menen. Olen yhden "isän" (kummisetä) menettäny ja silloin se oli kaameeta. Itkin puol vuotta jos kuulinki hänestä. Sain raivopuuskia. Kun mamma lähti, olin rakentamassa perunalaarii. Isä ajoi kännis meidät kotiin. Edellisenä yönnä oli seinänaapuri nähny pikku-ukkoja ja kulki ase kädessä pihalla. Hajotti sen kämpän tuusan nuuskaks. Mummun lähdön mamma kerto ja sekosin sillonki. Onneks mamma asu lähellä paloasemaa ja sinne tuli häly, jota menin isän kans kattoo ja siitä isä vei mut kummisedälle. Pappaa muistan hatarasti. Hän lähti ku siskoni täytti 18v. Pelkäsin sen jälkeen 6 vuotta että mulle käy niin, mut ei onneks käyny.
Kyl mä jotain muistan, enkä tiä ketä ees kiinnostaa tämä mun kirjoittelu. Silti monta kertaa käyn täällä rämpyttelemässä.
Huomen sais aamulla nukkuu. Pitäiskö laittaa puh. Äänettömälle? Tosin saanko mielenrauhan nukkua. Kaikki ku tietää et mut saa 24/7 kiinni. Auta armias jos en oo ottanu puhelinta vessaan tai keittiökäynnille ja joku soittaa (äiti tai tyttö), ni heti ollaan tenttaamassa mis olin ja miksen vastannu ja jne.
Olin disso-chatis tänään. Olen lukenu ja kysyny mikä se on. "Oireet" sopii aika hyvin. Mun pitäis lääkärille soittaa. En tiä uskallanko enää kuinka syvällisesti missään chatis "puhuu" kun aina tulee lopuksi et kannattais olla lääkäriin yhteydessä. Mä tiän sen itekkin, mut en tiä tai uskalla. Tunnen pettäneeni itteni. Että en pärjännykään yksin. Enkä osaa puhuu syvällisesti sellai että ettei tulis paska olo. Ja enempää paskaa oloa en taho. En halua alkaa käsittelee kotona yksin niitä mitä jonkun toisen kans oon keskustellu 45 minuuttii, jos hän ees ymmärtää mua. Kävin monta vuotta turhaan, sellaisen luonna joka ei ymmärtäny mitään.
Vaikka kirjoittelen aika vakavista jutuista ja tauskalla soi aika vakava biisi, ni en o kovin itsetuhoinen. Onhan mulla ajatuksia koko ajan ja haluja, mut mulla ei vaa ole voimia tehä mitään. En sit tiä onko se hyvä vai huono asia.
En uskalla ees ajatella, kui pal oon kirjoittanu. Pitäis varmaan alkaa nukkuu...