Purjevene, kivaa että tytöllesi ruoka maitti. Olet tehnyt hyvää ruokaa. Hyvä että oot saanu ittekkin saanu syötyy. TOivottavasti tänään on parempi ja jaksaminen on parempi. KOita muistaa levätä kans.
Hantzki, kivaa kuulla että sun h-lääkäri meni hyvin ja et ei sattunut. Että jaksoit pitää suutasi auki koko ajan. Mitä kuuntelit youtubesta?
Soroppi, ehkä lääkärissä käynti aiheutti eilisen jutun. Se et lääkäri kommentoi painooni, taas. Tuli sit päässä ajatuksia että ei mun kroppa tarvii tommosta ja jne. Se oli henkistä pahaa oloa, mikä näkyi fyysisenä.
Mun pohjekin tuntuu paremmalta. Ei o niin kipee enää. EIlen katoin netistä prisman valikoimaa, jos tukihenkilön kans mentäis tiistaina sinne. Katoin jotain joogarullaa, tai semmoista. Olis kuulemma hyvä tohon pohkeelle, va vssiin muualle kroppaan. SIt mulla meni hermot kraanaveteen ja googletin vedensuodatinkannua. Muutenkin olen huomannu et keittiön hanasta tulee aika kalkkipitoista vettä. Jos kaikki mitä ajattelin ostaa, jos pääsen ti kaupoille, menee 100 verran. Musta ei kamalasti, kun jos pääsen Lidliin ostaa yhen jutun, mikä vois auttaa jalkojen lihaksiin, jos niitä on siellä vielä. Mut sen näkee ma tai ti viimeistään.
Muutenkin on ensi viikko ahdistava. Olis 2. rokotus perjantaina. Tyttö olisi poikkiksen kans valmis viemään ja tuomaan kotiin ja äiti on valmis tulee taksilla seuraksi. Ihanaa huomata että tyttö ja äiti tietävät, kuinka paljon pelkään sitä piikkiä, tai sen jälkiseurauksia. Ja ovat valmiit seuraan. Kumpa äiti ymmärtäisi masennustakin yhtäläisesti.
Tytölle on vaatekriisi menossa. Jos menee lantiosta, ni mahasta on liian isot. JOs on mahasta sopivat, ni lantiosta ei mee. Meijän perheen iso perseiset. MÄ ootin koska tämä kriisi tulee, nyt se tuli. Harmi just mun masis jaksolla. No yritän mahdollisimman paljon auttaa häntä kriisissä.
Mul on kriisi noista sukista. Niistä tulee ihan eri parit. Ainut yhdistävä tekijä on varsi ja kantapää ja kai varpaat (kärki), muuten toi väli on vihertävää monivärilankaa. Mut oon päättänyt tehdä ne ja vaikka ite käyttää ne sit. Kohta saakin alkaa villasukkia käyttää, vielä pärjää paljain jaloin.
Piristyin vähän. Join 1,5 litraa teetä. Pysyy silmätkin auki vähän paremmin ja jaksaa jotain tehä. Mut aivot ei o vielä heräneet, sen huomaa kun koko ajan saa pyyhkii tekstii tästä pois.
Mut nyt jatkan neulomista, aivotonta työtä....