Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 26.07.2021 klo 17:31

Toivottavasti olisi vain normaalia vaihtelua, saloka. Onko sulla kuuma sisällä? Tänään on ollu aika aurinkoinen päiväkin.

Minulla myös päänsärkyä edelleen. Mistä se oikein tulee. Olen ottanu aika rauhallisesti tänään. Vähemmän ahdistusta kuin normaalisti, vaikka välillä tulee sellainen kauhun olo jostain asiasta mikä muistuu mieleen. Ihan kouraisee syvältä kauhu. Sitten se menee ohi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.07.2021 klo 22:58

On aika mennä nukkuu, vähän aikaisemmin. Kropassa on kipuja, mut en taho lääkettä. Tahdon kärsiä. Leukaluu sattuu vieläkin h.lääkärin käsittelystä. Huomenna vähä ennen 10 herätys. Onneks päivällä saa nukkuu, jos aivot antaa levätä.

Huomenna on tytön lääkäri. Toivottavasti saadaan jotain selville.

Olen miettiny torstaita. Pitää va kysyy tukarilta, sopiiko.

Huomen tarvii sen verta jaksaa, et keittää maskit.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 27.07.2021 klo 09:55

Sain aamulla käveltyä pienen lenkin. Kuuma päivä oli tulossa. Aamulla oli ahdistuskohtaus, mutta meni ohi jossain määrin. Perusahdistus on jäljellä.

On paljon asioita, jotka pitäisi tehdä, mutta tuntuu, etten jaksa tänäänkään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2021 klo 11:37

Äiti soitti ja pitää mennä sinne kukkaset kastelemaan. Ajattelin sit lähtee nyt heti, et voi sen jälkeen koomailla rauhassa. Tulee saman tien joku n. 2km lenkki tehtyy, ekana puolet alamäkee ja sit puolet ylämäkee kokonaan.

En mä tunnista sitä kuumuutta täällä sisällä tällä hetkellä. Mulla on ihan ok olla, vaikka mittari näyttää 28,5. Pitää kun tulee kotiin takas, laittaa ikkunat taas auki ja ym.

Mut nyt lähen vaatteiden vaihtoon ja sitten lähen vanhemmille. TOivon että jaksan ton matkan kotiin. Onneks on kuulokkeet, et voin kuunnella samalla musiikkia....

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2021 klo 12:36

Täällä nyt ulkona 25, sisällä 25..

On päässä tuntuma unentarvetta ois. Univaje kai aikamoinen, miltei kkn stressistä. Pöllö olen niin ennakoiva, että aavistaessa vaikeuksia, jo koenkin tai näen niitä.

Nyt mahdollisuus levätä. Lenkin oisin tehny, miutta voimat tipotiessään, en jaksanutkaan. Palasin jo tielle päästyä takaisin.

Varminta lepoa.jos unen saisi. Edes hetken, Elämä, anna mulle unta ja kaikille joita kiusaa jotku asiat jotka velloo mielessä.

Anna meille lepoa.ja hetkenkään tunnetta rinnassa, että sinä Elämä meitä rakastat. Vaikeuksien kautta viet voittoon kaikista vastuksista ja mielen kauhuista.

Avaa meidän solmuja, anna elämänilon päästä kuplimaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2021 klo 13:02

Kotona. Nyt on vähän syötävää jääkaapissa ja jätskii pakkases.

Matka oli raskas. Mut selvisin.

Kohta puuron lämmitykseen ja syöntiin.  Maskit pitää kans keittää tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2021 klo 14:05

Levoton olo. Maha kipee, taisin syä liikaa tai sit tytön lääkäri jännittää ja ahistaa. Jalat kihelmöi ku istun tuolilla ja ootan veen kiehumista, että saan maskit sinne. Sitten meen lepäämään.... karsee olo....

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2021 klo 14:23

Hei huoli pois Saloka,  Oot tallella 👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2021 klo 16:44

Kiitos Keskustelua.

nukuin hetken ja lepäsin 2 tuntia. Sitä ennen pesin maskit. Nyt ootan kuuta taivaalta, vaikka.

Pilviä on kerääntynyt taivaalle ja mittari tietsikassa näyttää 31. HUomenna pitäisi sataa ja viikko eteenpäin. Luonto tarvii vettä. TOivottavasti ei ukkostamaan rupee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2021 klo 19:23

Olen aivastellut tänään, ku toinen sierain kutiaa. Lämpöö on 37, mut onhan se ollu ennenki täs kesällä, tarkoittamatta mitään. Pitää huomenna seurata tilannetta. Päätä vähän sattuu ja väsymystä ilmassa. Muuten oon ihan okei.

Tyttö oli lääkärissä. Ei löytynyt mitään. Lopettaa yhen lääkkeen ja sai kramppeihin lääkkeen. Nyt hän alkaa ettii netistä lantiopohja ohjeita, jos saisi ennen fysioo jostain kiinni.

Mietin, pitäisikö mennä vaan sohvalle maate ja aikaisin nukkumaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.07.2021 klo 11:26

Kaikki ok. Ainut et selkä on jäykkä.

Luonto sai vähän helpotusta, vettä. Kosteus tuli sit sisälle ja pimeys. Heräsin, luulin yötä olevan vielä. Niin hiki oli ja pimeetä.

Kärpäsetkin on intoutuneet piilostaan.

Mitäs tässä muuta. Eipä mitään. Huomenna ajoissa herätys. TÄnään ruuan tekoo ja tiskit koneeseen ja koneen tyhjennys ennen sitä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 28.07.2021 klo 14:19

Oli hyvä tosiaan, kun satoi. Kunpa sataisi vielä lisää.

Minun pitäisi pestä ikkunoita jossain vaiheessa. En ole tänä kesänä kyennyt. En tainnut pestä viime kesänäkään. Hirveän likaisia ovat. En pysty millään jaksamaan. Yritän jaksaa edes vaihtaa lakanat. Siivotakin pitäisi mutta en jaksa. Tämä kesä on ollut huonoin kaikista. Olen saanut vähiten tehtyä mitään. Olen voinut huonommin isomman osan aikaa ja ollut uupunut.

saloka ja keskustelua, voimia selviämiseen taas tästä päivästä!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.07.2021 klo 16:16

ruuassa mentiin helpomman kautta. tiskit oottaa vielä. lepäilin tunnin verran, eli pyörisin sohvalla. otin pari mehujätskiija lipitän niitä nyt. tadan mennä ajoissa nukkuu tänään, kun aamulla aikane herätys.

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2021 klo 19:23

Minulla nämä arkipuuhat, kaikki ikkunan pesuista moppailuun, voi olla se arjessa vahvistava tekeminen. Kun keskittyy johonkin. Paitsi näin voimattomana, tavoittelen rentoutta. Teen fysioterapeutin ohjaamia harjoituksia. Ja hengitän.'

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.07.2021 klo 20:17

mä en muista koska oisin ikkunat viimeks pessy, tai äiti ne pesee kun mä en voi. Tossa on aika vilkas tie toisella  puolen taloo. Joten on ihan tyhmää alkaa pesee ikkunoita kun ne on samanlaisia hetken päästä.

Hirveen pimeetä jo tähän aikaa. EI oo tottunut. Iltalääkkeetki on tunnin myöhässä.

En yhtään tiiä mitä huomenna tekis tukarin kanssa. Siitä ei ole mitään kuulunut.  Pitää huomenna kysyy sitten, et sopiiko hänelle. Mut miten mä uskallan ottaa esiin omat ehdotukset? En ees tunne häntä.

TÄ taitaa olla illan vika viesti tänne. Alan väsyy aika pahasti ja miettisin jos tunnin päästä ottais melatoniinin ja menis sitten nukkuu. On sopivasti pimeetä, ni voi nukahtaa nopeammin.

Millainen sää siellä huomenna on, mitä pistän päälle. Tarviiko huppari, vai käykö tuninka. Mitä alapäähän, cabrit tai housut. APUA!!!!