Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2021 klo 16:03

Mä sammuin sohvalle. Ruuan jälkeen väsysin totaallisesti. Olen vieläkin väsyny ja pitäis mennä tiskaa eilisiä astioita, ettei ne haisis vessas.

Sisko tuo huomenna pyykkini. En jaksa hakee niitä. Ja ku sisko menee vanhemmil ja tulee täällä käymään.

Roskat on viemättä, kun ei jaksa. Toivottavasti bio kestää huomiseen asti. Vai tarviiko mun tänään jaksaa mennä viemään...

Ajattelin, jos menis ajoissa tänään nukkuu. Sais nukkuu kauan.

Mietin niitä roskia vielä....

Käyttäjä kirjoittanut 24.07.2021 klo 17:18

⛵, kiitos

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 24.07.2021 klo 18:44

Ajoissa nukkumaan meneminen kuulostaa hyvältä. Taidan mennä itsekin. Eilenkin menin jo yhdeksältä, kun olin ihan lopussa, ja tällä kertaa nukahdin melkein heti. Sain aika paljon nukuttuakin. Yleensä paremman yön jälkeen seuraava yö on taas huono. Saa nähdä miten käy.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2021 klo 19:38

Rintaan sattuu, onneksi oikealta puolen, ni ei oo hätä.

Sain vietyy roskat ja bion. Kävelin talon toiselle puolen sisään.

Huomenna pitäis jaksaa tehä tekemättömät työt. Sisko tulee huomenna, joten tänään pitäis pullot viel merkitä.

Tytöllä on ollu vissiin hyvä päivä. Kivut ollu hallinnassa, kun ei ole kävelly. Korkeasaaressa ollu tänään ainakin.

Huomenna teen ruuaksi riisipuuroo. En jaksa muuta syödä. Tänäänki oon syöny pyttipannua ja sipsii va. Harmittaa ku leipä menee huonoksi, mut ei va jaksa sitä enää syä.

Koht pääsee onneks nukkumaan....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2021 klo 22:40

Tyttö soitti yliväsyneenä. Käskin hänen mennä nukkumaan. Hänen mielestä hän on kaikille taakka, mikä ei pidä paikkaansa.

Päätin kirjoittaa lapulle mehujen ainekset. Sit tuttu sano et kirjoita vuosiluku kans. Siinä tuli tenkkapoo, olin kirjoittanu 201 jo, kunnes havahduin et ei. Sit miettisin onko loppu 20 vai 21. Miten ihminen voi olla näin sekaisin vuodesta.

Meen kohta ehkä sänkyyn. Tunnen itteni tosi väsyneeksi. Samalla pelkään tytön puolesta. Sanoin tytölle et ottaa poikakaverin mukaan sinne lääkäriin. Sehän voi lähtee pois, jos aletaan tutkii. Toivon suuresti että ti saatais joku selvyys kipuihin  ja apua siihen. Ei tyttö muuten voi aloittaa koulua eikä sen mt kestä enää kauan.

Eikä kestä munkaa. Aloin taas itkee. Syvälle sydämeen sattuu...

Puhuin melkein 2h tytön kans. Välillä hän itki ja sit rauhottui ja itki jne. Mulla alkaa tosiaan keinot loppuu.

Ajattelin, jos nyt ottais yölääkkeen ja sit tunnin päästä pääsee nukkumaan jo. Mahtaako uni tulla, vai oonko liian väsynyt jo.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2021 klo 05:43

Rintapistos voi kertoa stressistä. No, kaikilla sitä ei kiitenkaan tule, ainakaan usein, toivottavasti ei sullakaan.

Kuivuneesta leivästä voi tehdä korppujauhoa, ei mene hukkaan 👍

Tekemättömät työt on kuin puoleksi tehty, kun mainihet itelles kerran eli huomaat jääneen tekemättä. Se riittää. Muistuu mieleen huomenna. Mutta jos juutut siihen ajatukseen, muu elämä.jää elämättä?

Eikun v o i m i a 👍🙏❤🌿

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2021 klo 11:21

Kiitos keskustelua ❤

Suht hyvin sain nukuttuu. En tainu herätä kertaakaan ja lakanakin on paikoillaan.  Huomen tarviiki olla herätys 8-9 aikaa.

Ei millään jaksa nousta. Vetkuttelen nousemista viimiseen asti. Ehkä se on huono asia. Ehkä mun kannattaa tarttua töihin ja alkaa tiskaa ja sit hoitaa tiskikone hommat. Sit pääsisin siitäkin pois.

Jos mä hetken viel lepään....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2021 klo 14:03

Nyt on kupit putsattu ja kuivumassa. Astiakone on päällä ja siellä on kattilat peseytymässä. Riisit on kiehumassa, riisipuuroa varten. Mehut on vielä jääkaapissa.

Tytölla menee kai ok, mut heidän auto hajosi. Oottivat hinuria ja vara-autoa. Onneks ei hajonnut moottoritiellä. Olis voinu tulla rumaa jälkeä.

Mun selkä / kylki ei tykännyt tosta kyykkimisestä. Pitää yrittää olla niin, etten koskisi panacodiin. Välillä vaan tulee ns. sähköisku.

Kohta saan riisipuuroo.

Paino on laskenut. Maha on sekaisin. Nyt sentää pissa kulkee. Oli vähän ongelmia eilen illan ja tämän aamun välillä.

Mut nyt yritän levätä, antaa hien laskeutuu ja koittaa illalla mennä suihkuun, sit kun jaksan vähän enemmän.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2021 klo 14:50

Huomaan etten voi koneella olla pitkään.. päässä alkaa tuntua heikolta vaikka olen syönyt ja juonut kahvitkin kahdesti. Mutta taistelut jatkuu kipuja ja ahdistuksia vastaan..

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 25.07.2021 klo 17:05

Pakenin kotoa tänään. Kävin kaupoissa. Olin pois kotoa. Ahdistus väheni vähäksi aikaa. Nyt taas se on pahempi.

Väsyttää kovasti enkä ole saanut tänään oikein mitään tehtyä, paitsi tuolla kaupoissa kävin.

Nyt yritän taas vähän aktivoitua, etten valuisi kamalaan yksinäisyyteen ja masennukseen. Väsyttää kyllä.

Minunkin pitäisi syödä jotain yksinkertaista. En jaksa laittaa mitään tänään. Kuulostaa saloka siltä, että olet ollut tosi jaksavainen tänäänkin, vaikka on ollut kipuja ja ahdistusta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2021 klo 18:28

sain tehtyy kaiken, mitä piti, jopa yli kk tauon jälkeen suihkussakin käytyy. Joo yök.

Huomen aamulla tarvii herätä ajoissa. Kattoo mitä vaatetta laittaa päälle. En ole viel säätiedotusta kattonut, et kui pal lupaa lämmintä. Vois laittaa tuningan ja cabrit.

Tyttö laitto just viestiä, että on päässy takasin "kotiin". Syvä huokaisu.

Join mukillisen teetä tossa ja nytse tuuppaa tulee ylös. Ei se aamulla  taipäivällä tehnyt tätä. Oli väärin senkin juoda. Tänään pitäis syä vielä jotain, että huomenna jaksaa.

Olisiko joku paikka, mihin vois huomenna tukarin kanssa mennä. KAi se on huomenna kun häntulee.En ole yhtään tarkistanut kalenterista. Nyt kun katoin puhelimesta, se onkin torstaina vasta. No huomenna saa sit onneks nukkua pitkään ja olla ihan rauhassa. Kukaan ei tuu käskee tekee mitään. Ruoka on valmiina,eli puuro. Saa vaan olla. Jee. Mut nyt kun katoin torstaisen säätiedotteen, ni ehkä emme mee kävelee ainakaan kun on luvattu sadetta. TOsin se voi 100 kertaa vaihtua vielä, olen huomannut.

Jotenkin tuli hirveen väsynyt, jaksamaton olo. Tähän asti olen jotenkuten jaksanut päivän läpi, mut nyt se sit iski. Jos vielä jaksais tonne 21 asti, ni sitten vois mennä lääkkeet jakaa ja nukkuu, ettei se mee klo 1 aamuyöhön,ni ku viime yönnä ja sitä edellisenä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2021 klo 19:51

Purjevene, tänään on ollut suht hyvä päivä. Sain äskön jopa syötyy iltapalan jota en ole aikoihin syönyt. Koko ajan sattuu selkä/kylki, mikä lie, mut en taho ottaa lääkettä siihen. KOko vasen jalka sattuu. Istuminen on vaikeaa, mut en taho mennä maate. Yritän tietsikalla kattoo striimiä ja telkkarista menee jokin ohjelma. Olen ihan hiestä märkänä taas, vaikka suihkussa olinki. Hiukset tarvis harjata, mut en löydä harjaa mistään. Mitähän sitä tekis.KOittaisko koittaa jatkaa kutomista, olen sukkia tos 2mm puikoilla tilkutellu hiukan. Se tuntuu niin hitaalta kun normisti käytän 3-3.5 mm puikkoja.

Jos eilen ja edellispäivänä oli mustaa, ni tänään on aavistus harmaata.

Soitin ja puhusin tytön kanssa hetken.Hän oli ihan poikki reissusta. Annoin hänen olla, kun olin asiani sanonut.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.07.2021 klo 12:31

Söin just. Yritän syä näin aamupäivällä, muuten se jää. Paino on taas laskenu. Olen huomannu ettei paidat kiristä mahasta enää niin paljon. Kyl se paino taas nousee. Se on ku jojo.

Olen tänään taas väsyny. Eilinen taisi olla liikaa. Onneksi tänään ei ole mitään. Aamulla sai nukkuakin.

Jos yritän va olla tänään. Kutoa ja kattoo telkkaa.

Päätä sattuu... voi olla et meen päivälevolle vielä.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 26.07.2021 klo 14:20

Minullakin päätä on särkeny tänään. Heräsin väsyneenä varhain ja väsyttää vieläkin.

Yritän lueskella ja lepäillä. Välillä ahdistus iskee, mutta juuri nyt sitä on hiukan vähemmän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.07.2021 klo 14:58

Alan pelätä terveyteni puolesta. Että munuaiset alkaa pettää. Juon ja juon, mut silti ei o vessahätä ku harvoin. Eilen kävin ennen suihkuu vessas ja seuraavan kerran aamu 10 jälkeen, eli n. 17h, eikä silloinka ollu kova hätä. Luin munuaisten vajiksen oireista, mulla on tällä hetkellä aika moni niistä. Mulla on pieni vajis, eli krea arvo on 100 paikkeilla kun saa olla korkeintaan 80 tai 90, en muista.

Juttelimme tytön kans hetken.

Päätä sattuu edelleen, eikä kroppa anna maata. Halu olis vaikka kutoo, mut melkein silmät kiinni se ei onnistu, ainakaan kuvion teossa.