Kiitos Keskustelua.
Soitin isälle, kun aamupäivällä puhuttiin siitä Tanskalaispelaajasta, kun isä näki mitä kävi. Nyt ku ne telkkaris kerto, mikä oli syy, halusin isälle heti kertoo. Kun emme tiä, ymmärsikö isä siitä tilanteesta mitään ja jos ymmärsi, ni miten hän otti asian. Ei isä jaksanu ku minuutin puhuu. Oli ehkä heränny mun soittooni.
Äitin piti isän kans mennä jonnekki lomalle. En tiä enempää. Äiti soitti pe mulle mökiltä, et hän perui matkan. Että pääsee joku parempi kuntoinen sinne. Ettei isä enää ole siinä kunnos että voi ja ees nauttisi siitä.
Mä en tiä mitä mökillä on tapahtunu. Sen tiän et kerran illalla oli kuumeessa ja kerran oksennellu. Syöny vaihtelevasti.
Jotenki mussa joku asia haluais isän sairaalaan. Mut sit taas olisi kiva et isä on kotona. Pelkään va niin pirusti sitä puhelua / ovikellon soittoa.
Tiedostan ettei isä o ok. Onhan hän ollu 3-4 kertaa jo saattohoidossa. Kuviin hän menee täs joku päivä. Mut en tiä mitä se hyödyttää. Oltais kuvat otettu sillon v. 2012, jolloin (ehkä) syöpä löytyi. Mitä v... välii sil enää on? Ei isä voi enää syöpähoitoihin mennä. Eikä isää paranna enää mikään.
Ja ku isästä ei olis tarpeeksi ajattelemista ym. Niin tyttö joutu tilaa tänään labran itelle. Sillä otetaan sokerikokeet.sillä on jotain oireita, mitkä hipoo diabetestä. Jos hänellä on se, en tiä mitä teen. Olen pilannu hänen elämänsä. Sit alkaa tuntuu jo tytön kysymys, miksi synnytin hänet, miksi hommasin hänet.
Kädet ja jalat puutuu. Kysyin äitiltä ja tutulta apua. Meinas polvi taipuu väärään suuntaan, luonnottomasti. Mut sain sen taipuu oikein.
Tänään en o ku mansikka-soija"rahka"juomaa juonu. Ei jaksa mitään muuta. Pitäiskö mennä loput lihapullat syödä. Saisin suolaa siitä. En tiiä. Tänään on onneks viileämpää, mut yhtä paska olo. Huomen on PAKKO tehä kämpän eteen jotain. Suihkuunka en o viel menny.
Mut fiilis nyt 😭, koko viestin kirjoittaessa.