Vieläkin valvon... 19 h ja sitä ennenki vähillä unilla.
Tein ihan huvikseni kaksisuuntaisen testin ja se näytti positiivistä. Tein toisen samanlaisen mut eri paikassa, et sairasta masennusta. Mielenkiintoista..
Mulla alkaa aivot lyömään niin lukkoon, kun samalla on ideoita päässä. En va saa niitä sieltä pois. Puhun mussutan ihan omiani välillä, mut kun soitan isälle mun tarvii olla tarkkana ja puhuu oikein selvästi. Olen välillä lipsunu siit ja isäparka on aivan sekaisin, kun yritän jotain selittää. Keskittyminen on hiukan vaikeaa. Ennen olen urheilua seurannu, nykyään katon alun ja lopun, melkein. Touhuan niin paljon muuta siinä samassa.
Mut nyt pitäis rauhottua ja koittaa sitä unta. Jos jatkan tätä valvomista, ni en "koskaan" tuu nukkuu. Yhten kesän nukuin va 2h yössä. Loppujen lopuksi sanoin lääkärille ettei tästä tuu mitään. Menin osastolle. Siellä muut nukku, kun mä kutosin sukkia. Sit aamupalan jälkeen nukuin sen 1-2h. Sain aika äkkiä "kenkään" sieltä. Nyt ei o ees mahdollisuutta mennä osastolle. Ei koronan, eikä minkään muunka takii. Mun täytyy va odottaa ja kattoo, mihin mun hoitoni siirtyy. Kukaan ei o puhunu taas koko joulukuuna mulle, ei viestii, ei soittoo. Kun jouduin peruu sen hiton hiivan takii, ni sit ne pitää mykkäkoulua. Osaan mäkin pitää.
Oli muuten jännä sammuttaa telkkari, kun tv2 tuli jotain lastenohjelmia. Miettisin hiùkan aikaa, miksi, mut keĺlo on yli 7 jo.
Varmaan sisäisestä väsymyksestä johtuu pienet harhatkin mitä tässä illan aikana oon nähnyt. Äskönki, tuli yhtäkkii valoisampaa ja sit taas pimempää. Pieniä valonpilkahduksia siellä täällä, jopa mun lankakassis. Mut otan lääkettä ni ku pitää, to haen lisää. Tosin ihmetyttää, kun en tunne itteäni yhtään väsyneeksi, ennemmin energiseksi ja en masentuneeksi, ainakaan paljoo. Mut to kun eteen tulee kävelylenkki ja on pakkasta, voi lenkki jäädä lyhyeen. Sisimmässäni en jaksa ees kauppaan mennä, mut sit mul on sitä tahdonvoimaa ja sitkeyttä, että meen hemmetti sinne ja tänne. Jos multa kysytään, menen eteenpäin va, ni ku elokuussa ja lopulta hajotin jonkun paikan lanneselän kohdalta, jota ei viitsitä ees tutkii ja johon kipuun en saa ottaa enää ku panadolia. Joka ilta pelkään etten aamulla pääse sängystä ylös, että olen 1-2vko vanki omassa sängyssäni, ni ku sillon.
Mut juu, sammutan tämän ja alan nukkuu...