Paniikkihäirötä vai mitä?
Elämäni on ollut aikanaa erittäin ressaavaa elin 20 vuotta suhteessa narsistiseen mieheen. Joka kyykytti ja polki itsetuntoni alas… Sain jostakin voimaa erota ja nyt elänyt kohta 6 vuotta uudessa elämässä…. Käytin masennus lääkkeitä sillon… Voimistuin ja aloin nauttia elämästä ja nautinkin..
Kun sitten tuli nämä nykyiset oireet… Olin lähdössö sukulaistytön häihin pääkaupunki seudeulle ..Ja jotenkin jännitin sitä ihan hirveesti ..Sillä meninhän eka kertaa yksin sukulaisiin sinne päin ..Kun ennen aina menin ex mieheni kanssa… Odoton linja-autoa kun alkoi huimata.. Matkustin hesaa jossa sitten piti osata mennä serkkuni luokse .. Ja jotenkin jännitin sitä ihan hirveesti (olen aika jännittäjä tyyppiä).. No selvisin sinne ja kun sitten mentiin kirkkoon niin taas koin huimausta …En osannut nauttia yhtään häistä ..Ruokapaikassakin toinen serkku haki minulle ruuan ja kärsin hirveestä paniikin tunteesta…
Oli vielä se että pit osata matkustaa takaisin Kamppiin sieltä häiden jälkeen.. No onnistuihan se mutta todella isolla tahdonvoimalla.
Mutta se oli todella hirvee tilanne..
No kävin lekurissa oireiden takia ja sainkin lääkitystä ..Mutta en tiedä miten en oiken kauvan sitä ottanut..
Sellasta jännää huimaus oiretta ollu koko ajan… Kaupungille mennessä tuntuu huimausta.
Olin tässä myöma leikkauksessa ja leikkaus meni ok..Mutta sitten tulikin hematooma mahaan joten yleiskunto meni todella huonoksi … 2 kk saikulla ja sitten piti jo lähteen duuniin …Sitten tuli flunssa .
Tänään tulin lääkäriltä kun huimas ja olisiko todellakin paniikkihäiriötä jota koin ..Sain lääkityksen ja toivon että se on paniikkihäiriötä ja ressiä elämästä..
Olen huolissaan aikuisista pojistanikin kun ovat sosiaalipummeja ..Ei työtä ei kouluja käyty… Ja ei inota käydäkään…. Tiedän että niiden pitäisi ottaa itse niskasta kiinni ja laittaa elämät kuntoon… Ovat aika ok tyyppejä…
Ja minulle ei ole ketään niin läheistä ihmistä tällä hetkellä joka tukisi minua tässä elämässäni nyt… Ja en tiedä osaanko seurustella kenenkään kanssa jotekin visisiin on suojaumuuri ympärilläni,,,
Kannan suurta huolta kaikesta ja ex miehenstäni ei oo apua pokiemme suhteen..
Pelkään niiden elämän puolesta..
Vanhin lapsi vissiin käyttää lääkkeitä…. Oli kuulema varastanut mummolasta jotakin rauhottavia… En tideä mitä pitäisi tehdä ?
Niin varmaan tämä oma huimauksen tunne on ressiä eikä muuta …Tässä tulee jo kaikkea vakavampaakin mieleen kun lukee nettiä.. Olenhan kohta jo 50 v…
Jotenkin lääkkeen syominenkin ajatelluttaa en tiedä miksi..Mutta kokeilen ja toivon että se auttaa ahdistukseen…