Päivitystä Onneton3 tilanteeseen
Kävin viikonloppuna hakemassa päivystyksessä apua ahdistukseen ja sain reseptillä pameja, ahdistus on alkanut helpottaa ja kait se mielialalääkkeen
lisääminenkin auttoi.
Mies ei vastannut minun sähköpostiini mitään, joten totesin,ett taitaa olla selkärangaton luuseri. Hän ei varmasti parisuhteissakaan puhu vaikeista, mieltä painavista asioista,
vaan luikkii pakoon. Eräs miespuolinen tuttukin sanoi, että minä olen vahvempi kuin
tämä mies, koska uskalsin rohkeasti kirjoittaa sähköpostilla tunteistani ja annoin
hänelle mahdolllisuuden selvittää asioita.
Todennäköisesti tämä kyseinen mies kaikissa parisuhteissaan luikkii pakoon, kun tulee vaikea tilanne, eikä pysty rakentavasti keskustelemaan.
Ei kukaan nainen jaksa sellaista suhdetta,jossa jää ikuisesti kakkoseksi, eikä miehellä ole aikaa hoitaa suhdetta ja antaa kumppanille huomiota. Joidenkin mielestä myös tapailuvaiheessa miesten pitää saada säädellä, kuinka usein pidetään yhteyttä kiinnostavaan kumppaniin. Minä en usko tuollaiseen. Jos toisesta on kiinnostunut, häneen halutaan pitää yhteyttä ja olla toisen lähellä. Minä pysyn yksin, en halua enää koskaan kokea vastaavaa tuskaa. Lämmin kiitos kaikille, jotka ovat vastanneet ja lukeneet tekstini.