Huomenta. Luin aloituksen ja jonkin verran kirjoituksia, en kaikkia jaksanut lukea. Mutta heräsi ajatuksia ja halusin kirjoittaa tähän ketjuun.
Minulla on ollut pahojakin ahdistuskohtauksia aiemmin, niistä olen päässyt yli ja selvinnyt kun olen mennyt töihin. Aloin siivoamaan ja tiskaamaan ravintoloissa ym. Tästä nyt on tosin jo aikaa yli kymmenen vuotta ja maailma on muuttunut paljon. Mietin vain kun nykyäänhän saa kait tehdä jonkin verran töitä eikä se vaikuta kelan etuuksiin tai työttömyystukeen?
Kun elämähän on että tehdään työtä ja rakastetaan, jossain laulussa kait sanotaankin niin. Itse sen tajuan että kun tekee jotain työtä, sai siitä palkaa tahi ei, niin se antaa elämän sisältöä. Itse maalaan nykyisin, harjoittelen joka päivä jotain, piirrän tms. Laitan ruokaa, siivoan tiskaan (en käytä tiskikonetta sen takia että saan käsilläni tehdä jotain) käyn ulkona, juttelen jos joku tulee juttelemaan, soitan ystäville yms.Mutta vaikka tuota kaikea teen on perusyksinäisyys olemassa ja ahdistus tulee siitä kun jouduin jäämään yksin asumaan, siihen en ole tottunut enkä taida edes tottua, joten olen alkanut ihan tosissaan hakemaan ja etsimään elämänkumppania jonka kanssa jakaa elämä. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, siihen uskon ja kun uskon niin se luo toivoa mieleen.
tsemppiä elämään!