Päiväkoti

Päiväkoti

Käyttäjä Kenza aloittanut aikaan 19.09.2022 klo 15:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kenza kirjoittanut 19.09.2022 klo 15:42

Lapsi ei suostu edes päiväkodin ovelle menemään ja olen neuvoton nyt huuta kiljuu ei haluaa mennä ei haluta että naapurit valittaa äänistä? 

Käyttäjä Axulinen83 kirjoittanut 07.10.2022 klo 22:02

Hei!

Ootko kysynyt lapselta(varmasti oot)että miksi ei halua mennä? Onko päiväkodissa sattunut jotain? Onko kiusattu? Onko hoitajat olleet ilkeitä?

Mun pikkusisko ei aikoinaan halunnut mennä päiväkotiin ja järjesti aina oikeen kunnon näytöksen. Joka ikinen aamu kunnes tajusi ettei meidän äiti voi voittaa;D. Mun sisko jopa peitti koko tukan voilla. Kyllä, luit oikein..voilla:D. Luuli ettei sitten mennä. Väärin. Sinne mentiin sitten voi päässä. Hoitajat nauroi ja sanoivat ettei mitään uutta heille. Lapset usein tekee jotain ettei tarvitse mennä esim.päiväkotiin.

Siskolla ei ollut mitään kiusaamista taustalla tai muitakaan ongelmia. Ei vaan halunnut mennä. Se kuitenkin muuttui myöhemmin kun äiti vaan vei. Aivan sama vaikka sisko teki mitä. Ei auttanut. Tajusi varmaan hiljalleen ettei kannata.

Jos ei ole kyse mistään vakavasta niin sinne vaan sinnikkäästi. Mun sisko huusi kun palosireeni myös joskus, ei auttanut. Älä anna periksi. Tosiaan jos sille ei ole mitään kunnon syytä.

Tsemppiä!