hei , kaikki voi muuttua yhtäkkiä ,mä olin masentunu koko syksyn ja talven .ajattelin että ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä tästä maailmasta .ja olen työtön ja jonkun pitää maksaa veroja ,että mäkin saan työttömyys korvausta .ja yritin lähteä ,mutta se ei onnistunu ,ja valo (jumala )sanoi että sun aika ei ole vielä .ja mä tulin tänne taas .ja opetus että ei voi lähteä oman käden kautta ,ja jos helvetti on olemas niin se on täällä maanpäällä ,sitten tulin osastolle ,se oli hyvä paikka ,sain lääkkeet ,hoitajat oli hyviä osaavia ja hoito hyvää .sitten kun mä sain vapauden ,sain mennä yksin pihalle ,se oli huumaava kokemus oli kevät ,kauniimpi kuin koskaan .niin pienestä asiasta tulin onnelliseksi .ja tunsin rakkauden sydämmessäni ,vaikka ajattelin että vanha ihminen ei enää rakastu .(en ole nähny sitä ihmistä enää ,mutta muisto elää )siis kaikki voi muuttua ythäkkiä suurin asia on rakkaus ,vaikka luontoon ja yksinoloon ,olis veilä mahtavaa löytää sellainen ihminen joka ajattelee samalla lailla kun mä .
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.