Onneton3 Syrjäydynkö kaikesta, rakkaudestakin?
Kirjottelin tässä joku aika sitten tänne palstalle tästä miehestä, johon aloin tuntemaan syvempiä tunteita ja joka antoi ymmärtää olevansa minusta kiinnostunut.
Aika vähän tapailimme hänen hyvin hektisen elämäntilanteensa vuoksi. Miksi mies päästi tilanteen niin pitkälle, että tunteita alkoi jo syntyä?
Nyt koen kamalaa syyllisyyttä, koska laitoin lähes kolme viikkoa takaperin hänelle melko vihaisen sähköpostin, jossa kyllä syyllistin häntä ja hänen käytöstään.Tiesin kyllä, että hänellä on takana rankka ja vaikea suhde, jossa nainen oli mustis. Ehkä se osaltaan vaikutti siihen, että tämä mieskin oli niin arka ja varovainen. Minä vaadin ehkä alussa liikaa ja miehelle tuli paniikki ja siksi laittoi välit poikki.
Tulin katumapäälle reilu viikko sitten ja pyysin sähköpostilla anteeksi, laitoin oikein nätin viestin hänelle. Ehdotin tapailusuhdetta. Vastausta ei ole vielä kuulunut, mietin tuleeko sitä ollenkaan..
En ole millään tavoin yrittänyt häntä nyt lähestyä, koska ajattelen, että hän tarvitsee aikaa. Toivon, että hänkin tulisi puolitiehen vastaan.
Mikä miehillä oikein on, kun he eivät voi puhua kasvotusten asioista, vaan luikkivat pakoon ja jättävät naisen ahdistukseen ja epätoivoon? Saavatko he siitä jotain nautintoa?
Jouduin käymään lääkärissä uudemman kerran ja sain isomman määrän pameja ahdistukseen, lisäksi yritän saada aikaa eräälle sielunhoitoterapeutille.
Olen paljon miettinyt sitä, että miksi jään paitsi kaikesta hyvästä, tämän miehenkin kanssa meillä oli paljon yhteistä, samanlaiset kiinnostuksen kohteetkin.
Olen pian jäämässä työttömäksi ihanasta työpaikasta, jossa olen tuntenut itseni tarpeelliseksi, hyväksytyksi, osaksi työyhteisöä.
Syrjäydyn todennäköisesti tästä elämästä entistä enemmän. Mitä järkeä on yrittää, kun kaikki hyvä kiertää minut kaukaa?