On tää elämä niin vaikeaa....
Luulin taas liikoja itsestäni, omasta jaksamisestani ja yksin pärjäämisestäni. Pari kuukautta sitten lopetin oma-aloitteisesti mielialalääkkeet, kun olo oli mitä mainioin…ollut jo kuukausia….
Tämän kuun lopussa tulee eron harkinta-aika täyteen, ja onkohan se sitten se joka saa mielialani heittelemään. Rakastan uutta miesystävääni…tai ainakin olen hyvin paljon kiintynyt häneen. Entistä aviomiestäni en kaipaa, mutta silti ero saa minussa aikaan syyllisyydentunteita. Mietin jatkuvasti uskallanko tehdä lopullisen eropäätöksen….Onko teillä kenelläkään kokemusta tästä. Ensin olet kauan aivan varma että haluat eron, mutta sitten viime hetkellä alatkin miettimään asiaa…..
En uskalla uudelle miesystävälleni kertoa ajatuksistani eron suhteen…muutenkin hän on joutunut liikaa seuraamaan eroprosessiani ja ex.miehen mustasukkaisuuskohtauksia. Mistä saisin apua…..
Mun on varmaan pakko taas jatkaa mielialalääkitystä….en kyllä millään haluaisi.
Olen jäänyt eron myötä aika yksin. Sukulaiset eivät hyväksy eroa, eikä minulla ole oikein ystäviäkään kenelle puhuisin. Huomenna ajattelin varata lääkärille ajan keskustelua varten….
Tuntuu että olen saanut elämäni aivan sotkuun….kertoisinko miesystävälleni näistä mietteistä? Tiedän että olisi hyvä pystyä puhumaan kaikesta, mutta onko se liikaa häneltä vaadittu kuunnella erotuskia….
Sanokaa mitä teen!!!