Olenko vainoharhainen?
Olen alkanut miettimään olenko vainoharhainen, kun minusta tuntuu töissä usein siltä että minusta puhutaan pahaa selkäni takana ja minulle nauretaan kun en ole paikalla. Lisäksi tänään tapahtui kaksikin tapausta mitä luulen että jotkut työkaverit eivät halua tehdä töitä kanssani ja jotkut kyttäävät tekemisiäni.
Meillä oli yksi asiakaspaikka missä tarvitaan kaksi hoitajaa. Hoitaja joka olisi tullut kanssani sinne yritti saada tilalleen toista hoitajaa. Tämä toinen hoitaja sanoi että ei suostu tulemaan avukseni. Tuli sellainen tunne että kumpikaan ei olisi halunnut tehdä töitä kanssani.
Toinen tapaus oli sellainen että olin asiakkaan kotona suihkuttamassa asiakasta, kun eräs toinen hoitaja tuli mukamas ”kylään” asiakkaan luokse. Olin juuri saanut suihkutettua asiakkaan. Toinen hoitaja kyseli että voiko muka ”auttaa” minua vaihtamalla lakanat. Olin jo vaihtanut lakanat. Samalla hän tarkasteli että olin tehnyt kaikki mitä piti.
Tuli jotenkin olo että minuun ei luoteta tai sitten on takanapäin puhuttu että teen työni huonosti.