Olenko narsisti vai jotain muuta?
Olen alkanut vasta ihan viime aikoina ymmärtää, että minussa täytyy olla jotain perusteellisesti vialla. Olen nyt ollut lähes 16 vuotta yhdessä saman miehen kanssa, jota rakastan. Olen kuitenkin pettänyt häntä varmaankin 30 eri miehen kanssa, aina muka hyvästä syystä. Osa suhteista on ollut pitkiä. Olen myös pettänyt vakituisia rakastajianikin. Mnulla on tälläkin hetkellä kolme eri rakastajaa, joista yhtä kohtaan minulla on voimakkaitakin tunteita, mutta en tunne minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä, että tapaan kahta muuta.
Tämän kaiken lisäksi minulla on voimakas pakkomielle laihuuteen ja oman ulkonäköni parantamiseen, ja kärsin jonkinasteisesta bulimisesta anoreksiasta. Liikun todella paljon ja tarkkailen ruokavaliotani kaiken aikaa. Välillä repsahdan ahmimaan ja sitten taas voikin oksentaa.
En ole koskaan tuntenut ihmeellisempää empatiaa muita ihmisiä kohtaan silloin kun olen itse halunnut jotain. En tunne varsinaisesti huonoa omaatuntoa ihmisille valehtelusta tai siitä, että petän miehiä. Menetin kiinnostukseni koiraammekin kohtaan, kun se ei osoittautunut minua palvovaksi sylikoiraksi.
Kaipaan sitä ihailua ja hullutta, jonka uusi rakkaus voi antaa. Tarvitsen niitä kiksejä, joita rakastuminen antaa minulle itselleni. Otan kovia riskejä, ja ihmettelenkin, että en ole jäänyt kovin usein kiinni. Olen aika hyvä peittämään jälkeni.
Pärjään hyvin työssäni ja työyhteisöissä, ja kaverit tuntuvat viihtyvän kanssasi. En kuitenkaan usko, että he tuntevat minua kovin hyvin, sillä en jaa synkimpiä salaisuuksiani kenekään kanssa.
Saako kaltaiseni ihminen jostain apua? Vai olenko yksinkertaisesti paha?
😑❓