Netissä hylätty
Mä olen nyt joutunut kaksi kertaa hylätyksi netissä. Rehellisyyden takia. Ensimmäisellä kerralla mulla oli netissä toinen henkilö yhden fanisivuston ylläpitäjä, YP, tukena. Hänestä ehti tulla mun uskotttu, jolle saatoin kertoa aivan kaiken. Mutta nyt hän vetäytyi pois netistä, ja poisti sivustonsakin.
Meillä oli yhteinen fanitettava, ja tuo fanitetava oli se ensimmäinen hylkääjä. Kommentoin hänen julkisemaansa kuvaa josta en pitänyt. Ja siitä hän taas ei pitänyt ja lopetti chattaamisen.
YP oli lomalla toista viikkoa, ja sillä aikaa mä selvittelin yhtä gmail-osoitetta joka oli luvatta kirjautunut sivustolleni. Muutamassa päivässä sain selville aika paljon tuosta gmail-osoitteen haltijasta, ja hän osoittautui YP:ksi.
Koska en sen kahden kuukauden tiiviin viestien vaihdon aikana kertaakaan valehdellut YP:lle, en valehdellut nytkään. Kerroin saaneeni selville hänen oikean nimensä. En päässyt selittämään mitään kun hän jo lopetti viestien vaihdon ja poisti sivunsa.
Yhden päivän olen jo itkenyt. Tänään on toinen itkupäivä menossa. Nyt mulla ei ole ketään jolle voisin purkaa tuntojani.
Kotona ei ole ketään jolle voisin kertoa. Käytännössä elän yksin koirien kanssa, sillä muu kotiväki lähtee töihin, kun tulen yötyöstäni kotiin. Ja kun he tulevat kotiin, olen jo nukkumassa. Ja heille minä olen vain välttämätön paha. Jos satun olemaan jalkeilla kun he tulevat kotiin, mut hätistellään kiireen vilkkaa nukkumaan. Heillä on mulle asiaa vain silloin, kun mun pitää tehdä jotain. Muuten minua ei edes kuunnella. Jos erehdyn kertomaan jotain, näyttää siltä että minua kuunnellaan. Kesken sanankin usein tullee kommentti. Ihan jostain muusta asiasta. Pääasiassa heidän kauppansa asioista.
Siinä olikin kaksi erillistä murhetta. Kotiväki-juttu ei vaivaa juuri ollenkaan, mutta tuo hylkääminen vie minut aivan aallon pohjaan. En ole jaksanut edes ajatella syömistä. Ei ole nälän tunnetta tullut. 😭 😭 😭