Hei, olen uusi täällä ja viime vuosina olen alkanut kärsiin
univaikeuksista ja siten väsymystä, muistiongelmia ja kaiketi sukuvika
jonkinlaista ”downoloa”, montussa oloa, ts masis tms vaivaa ja ei oikein jaksa
olla sosiaalinen. Vaimon kansas ongelmia myös ja kun hän ei oikein osaa tunteita käsitellä, on siis fyysinen enempi (arvelen hänen olevan asperger?) niin kotonakaan
ei näistä pysty kenenkään kanssa keskusteleen, enkä saa tukea jne
No töissä vielä olen ollut mutta töissäkin sattui uuden esimiehen törkee hyökkäys mua kohtaan ja olen nyt sairaslomalla, ts työongelmta antoi potkua että nyt yrittää kaivaa kaikkí ongelmat esiin avouimesti ja yrittää löytää edes joku ratkaisu esim. alkaa irtautuun työelämästä, mutta liekä perusteita sairaseläkkeelle jäämiseen (56v)
ja velkaakin on eli uskaltaako edes vai yrittää kestää töissävittuilut kunnes sekoo täysin tms? 🙂
Tuntuu että olo on kuin olisi tyhjän päälle jäämässä.Liki aikuisia lapsia kaksi ja pelkän pahoin että tytär kärsii jos samasta ”montussa” olosta kuin minä eli jotain suku vikaa tms ja siksikin haluaisin kaivaa kaikki asiat/keinot esille ettei tyttäreni tartteisi alkaa kärsiin samoja polkuja kuin itse nyt…
On hienoa saakirjoitella tänne ja luulen/toivon saamani edes tukea ja ehkä jotain apua/vinkkejä miten toimia?