miten pääsen eron menneisyyden painajais muistot työelämästä.
Heippa
Minua ihan vapisuttaa kun alan miettiä työelämästä saadut kokemukset.
Minulla nousee niskakarvat ylös ja koko keho alkaa voida pahoin kun mietin työelämästä saadut kokemukset.
Minulle se oli painajaista kun yritin nuorena naisena pärjätä työelämässä, vaihdoin työpaikka koska pakenin pahoja ihmisiä. Pahoja naisia ja miehiä kun ne ottivat minut silmätikuksi. En osannut suomea kunnolla , minun kielitaitoni oli todella hyvin alkeellista ja yksitavuista sekä yleensä keskustelu käytin yleensä pari valittua sanoja.
Minun puhumisesta käännettiin ja väännettiin , haluttiin ymmärtää väärin ja sain selittää samoja asioita useamman kerran ennenkuin sitä ymmärrettiin oikein. Jos satuin sanomaan väärin niin minulle käännettiin selkä, kun tulin huoneseen missä muut istuivat niin silloin hiljennettiin ja poistuivat paikaltaan.
Esimies tasollakin sain kuulla etten osannut suomea, muuten hyvän työntekijä kun ei tarvittu puhua kanssani kanssa. Jos oli jotain työtehtävistä jotain muutostyö niin minut suljettiin ulkopuolelle ja sain kuulla miten väärin olin tehnnyt.
Minä vaihdoin 10 vuoden aikana noin 16 eri työpaikkaa joten tämä kertoo miten pakenin henkeni edestä.