Miten hyvästellä oikein?
Olen kuukauden vakaan mietinnän ja tasapainottelun jälkeen tullut vain vahvemmin siihen tulokseen että tämä kesä on viimeinen elinaikanani ja vaikka pelkään niin muutakaan vaihtoehtoa ei enää ole.
Haluaisinkin kysyä että miten tehdä selväksi ettei poismenoni johdu kenestäkään tai että kukaan ei ole minua ajanut tähän tilanteeseen? Kirjoitanko kirjeen jokaiselle läheiselleni, jonka sellaiseksi itse koen vai lähdenkö mitään sanomatta?
Kirjoitukseni voi vaikuttaa erittäin epämiellyttävältä mutta en voi enää jatkaa elämääni näin.
Sarjana epäonnistumisia, yksinäisyyttä, surullisuutta, kaipausta ja kysymyksiä.
Ainoa asia mikä tällä hetkellä vielä minut on pitänyt tällä rankalla tiellä on työni, joskin siinäkin jatkuva virheiden tekeminen aiheuttaa oman tuskansa koska olen aina tarkka ja täsmällinen, mutta enää en jaksa edes vaivautua kuin mennä töihin ja päästä sieltä pian pois.
Vietänkö vielä aikaa sen rakkaimman ihmisen kanssa ja kerron hänelle kaiken hänelle sydämestäni kuuluvan ettei hän miettisi onko syy hänen? (kyseessä ei ole kumppani). Soitanko äidilleni ja kerron että ei kanna huolta?
Vai hyvästelenkö jokaisen mielessäni ennenkuin suljen silmäni viimeisen kerran?
Haluaisin vain ettei kukaan ajattele päätökseni olevan omaa syytänsä. Niin kai monet yleensä tekee? Syyttävät itseään toisten lopullisista teoista.
Lopuksi vielä haluan kertoa että tiedostan varsin hyvin olevani säälittävä, itsekäs ja erittäin pohjalla joten asiasta ei varmasti tarvitse kenenkään muun mainita erikseen..
Kiitos etukäteen jos joltain löytyisi jokin vinkki asiaan.