Mitä näette?

Mitä näette?

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 08.05.2016 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 08.05.2016 klo 15:30

Millaisena te näette tulevaisuuden?

Mä en nimittäin näe sitä😭 en näe mitään mahdollisuuksia ja toivoa tässä maapallolla. Haluan vaan pois😭😭

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 08.05.2016 klo 15:57

Kyllähän tää elämä aika toivottomalta tuntuu... En näe itselläni olevan hirveän ruusuista tulevaisuutta, mutta jotenkin tässä nyt sinnittelen... Pääasia että sais pahimmat kivut pois, niin pärjäis edes vähän paremmin...

Kyllähän sitä itsekin joka päivä miettii, että haluais vaan pois kun on kaiken näkösiä vaivoja. Paska säkä ei voi mitään...

Nään kaksi vaihtoehtoa tulevaisuudessa: joko nämä mun kivut jatkuvat hamaan loppuun asti tai ne muutaman kuukauden päästä ovat poissa ja pystyn taas elämään jokseenkin normaalia elämää.

Toivon tietenkin jälkimäistä, mutta on tää elämä niin tuuri peliä, että koskaan ei voi mitään varmaksi sanoa. Noi vaihtoehdotkin voi olla väärät, ehkä kivut kestää vielä vuoden tai viikon, ei voi tietää...

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 08.05.2016 klo 17:00

Voi aavameri! Ja maailmanlopun tuska. Auttaisko sua se harjoitus, että ongelmat on tässä xx ja mä otan niistä sen toisen: x pois? Mietin, että itselläni on myös ollut joskus vähän maailmanlopun tuskaa. Sellaista puoli leikillistä. Mietin, että liittyyköhän se johonkin ikäkauteen? Sittemmin sitä ei ole ollut. On vaan todennut, että ei se maailmanloppu tullutkaan. Ja, jos tulee, niin ei sille paljoa pysty. Huiskis, ja kaikki katoaa.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 08.05.2016 klo 21:27

Mä en nää mun tulevaisuutta vielä mitenkään, ku ei tunnu saavan elämää tasapainoon ollenkaan..voihan sitä haaveilla kaikenlaista..

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 09.05.2016 klo 17:37

Tänään on ollut huono päivä. Kaikki huonosti. Ulkona on lämmintä mutta sisällä...😭

Olen tänään lopullisesti menettänyt uskoni että mulla on mahdollisuuksia työhö, sitä kautta perheeseen, hyvään elämään😭

Haluaisin vaan kuolla pois, mihin mua muka tarvitaan😭 ei ketään tällaista ikityötöntä ja masentunutta haluaa ja tarvitsee...

Olisi vaan helpompi jossain tuolla....

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 09.05.2016 klo 19:59

aavameri kirjoitti 8.5.2016 15:30
Millaisena te näette tulevaisuuden?

Maailman tulevaisuus:
- Maailmanloppua ei kuulu eikä näy
- Kolmatta maailmansotaa ei kuulu eikä näy
- Orjuus vähenee
- Lukutaito yleistyy ja paranee
- Lapsikuolleisuus pienenee
- Naisten asema ja oikeudet paranevat
- Sananvapaus lisääntyy
- Vauraus lisääntyy kaikkialla maailmassa
- Terveys lisääntyy erityisesti kehitysmaissa
- Perheiden lapsiluku pienenee kehitysmaissa
- Afrikan maiden talous kasvaa
- Eurooppaan tulee lähetystyöntekijöitä etenkin Afrikasta, mutta myös Aasiasta
- Sodat vähenevät ja lyhenevät
- Luonnon katastrofit lisääntyvät jonkin verran
- Luonnon saastuminen lisääntyy, mutta sen vauhti hidastuu
- Koneistuminen jatkuu (esim. astianpesukoneet Suomessa joka kotiin, Afrikassa maanviljelys koneistuu)
- Robotiikka ja digitaalisuus lisääntyvät
- Uusia ammatteja syntyy vanhojen hävitessä
- Kaupungistuminen jatkuu

Suomen tulevaisuus:
- Talous kääntyy parempaan suuntaan
- Työttömyys laskee
- Suomen kilpailukyky paranee
- Maahanmuuttajia tulee koko ajan vähitellen lisää
- Suomi pysyy EU:ssa ja Eurossa
- Uusia eduskuntapuolueita ei synny
- Vanhat suuret puolueet säilyvät suurina ja pienet pieninä
- Vanhusten hoito kehittyy terveydenhuollon aloista eniten
- Syntyvyys säilyy nykyisellään
- Maaseutu ja pienet kunnat menettävät väkeään
- Ihmisten elinikä pitenee entisestään
- Itsemurhien määrä vähenee edelleen
- Suomen ja Venäjän suhteet pysyvät hyvinä
- Ylen tv:n iltauutiset säilyttävät paikkansa internetin valta-asemasta huolimatta
- Itämeren kunto kohenee
- Saimaannorpan määrä kasvaa hitaasti
- Suomi voittaa jääkiekon MM-kultaa vuoteen 2025 mennessä
- Suomen menestys PISA-testissä säilyy
- Uusia villityksiä ja hokemia syntyy vanhojen unohtuessa

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.05.2016 klo 20:57

Lisäisin vielä, että Jeesus palaa vuoteen 2025. Jos ei niin, Isä on laittanut koti-arestiin.😀