Miten maanvaiva sun sydänkokeet Helsingissä meni? Vai ootko vielä tehny ko reissua?
aavameri kirjoitti 25.8.2017 19:1
En ymmärrä miksi kaikki kannustaa ja puhuu ei niin toivotonta. Mä ajattelen eri tavoin. Tosin vain omalla kohdallani.
Olen oikeasti pohtinut itsemurhaa. Se lohduttaa ja luo toivoa. Viimeistä toivoa,
Siinä on aavameri paljolti kyse siitä, mitä sä elämältäsi haluat. Tämä sinun "eri tavalla ajattelu" eli se, että huolehdit hirveästi joka asiasta etkä näe toivoa missään on sellainen ajattelutapa, joka varmuudella johtaa sinut jatkuvaan ahdistuneisuuteen, epätoivoon ja itsemurhan ajatuksiin. On olemassa vaihtoehto, mutta se edellyttää sitä, että olet valmis myöntämään, että ajattelutapasi ja asenteesi on vääristynyt. Jos haluat, voit lähteä kulkemaan kohti levollisempaa, iloisempaa ja vapaampaa elämää.
En tarkoita, että ahdistuneisuushäiriöstä vois omin voimin parantua. Toisten ihmisten tukea tarvii, mutta toiset ihmiset voi auttaa vain siinä tapauksessa, että haluat itse kulkea kohti parantumista. Se valinta sun on tehtävä itse, haluatko pitää kiinni tuhoavista ajattelumalleista vai haluatko hellittää niistä ja olla avoin sellasille ajattelutavoille ja asenteille, jotka synnyttää toivoa, iloa ja elämää. Siihen suuntaan kulkeminen voi myös tuoda tullessaan erilaisia ulkonaisia asioita, kuten opiskelupaikkaa, työtä, ystäviä jne.