Mistä on mahdollista saada apua kipuihin?

Mistä on mahdollista saada apua kipuihin?

Käyttäjä kärkkäkärkkä aloittanut aikaan 20.09.2014 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kärkkäkärkkä kirjoittanut 20.09.2014 klo 10:43

Kun musta tuntuu, kun kotihoito tekisi minun hoitoni suhteen kaikkensa, jotta hoitoni voitaisiin mahdollisimman pian lopettaa siihen, kun otan itseni hengiltä?
Esim. kun kotihoidon lääkäri kävi vähän aika sitten kotonani, hän vain keskusteli, ei tehnyt elettäkään helpottaakseen kipujani. Että kun ajattelee, kuinka helppoa lääkärin olisi ollut luokseni tullessaan kantaa mukanaan, jotain lääkeruiskua, jossa olisi ollut vaikka kortisonia, jota hän olisi käyntinsä aikana voinut pistää nivelrikon runtelemaan polveeni kipujen lievittämiseksi niin, ei lääkäri sitä tehnyt? Että on kun lääkäri ei ollenkaan ymmärtäisi, että kun kipujen vuoksi en pysty nukkumaan, ihmisen on vaikea jaksaa elää?
Ja kun pyynnöistäni huolimatta, ei suostuta tutkimaan sitä, voitaisiinko kipujani saada lievitetyksi millään muulla kun särkylääkkeiden avulla.
Onkohan tämä tälläinen kotiterveydenhoito koko maan laajuinen, vai onko vain minun hoitoni tälläistä: Lääkäri, terveydenhoitaja ja kotihoitajien käynneillä on tarkoituksena vain antaa näyttävä näyte siintä, että vanhusta hoidetaan? Vaikka tosiasiassa päivästä, päivään yhtä tyhjänpäiväset kotikäynnit toistuvat, yhdenkään kotipalvelunalanammattilaisen kotikäynnin jälkeen, kipuni ei ole yhtään lievittyneet ja minulle on jokaisen käynnin jälkeen jäänyt tuntemus, ettei kipujani ole milläänlailla pyritty edes lievittämään.
Sanokaas, mistä kotihoidon terveydenhoitopalveluja käyttävä saa apua kipujensa lievittämiseen?
Ja jos mahdollista voisiko joku kertoa, miten on, onko mahdollista saada apuvälineyksiköstä kokeiltavaksi, ”lainaksi” sellaista laitetta kun: TNS-laite? Tuon laitteen avulla, kun kerrotaan olevan mahdollista saada kipuihin lievitystä?
uteliaana jään odottelemaan vastauksia?