Mistä löytäisin mä ystävän
Hei 🙂
Olen nuori naisenalku (20v) Ongelmani on masennuksen lisäksi yksinäisyys. Okei, olen parisuhteessa, mutta kaipaisin myös ystävää. Tottakai rakastan avopuolisoani mutta kaipaisin silti muutakin seuraa, ymmärrätte varmaan.
Ala-asteella olin lievästi koulukiusattu mutta oli minulla pari ”kaveria” jotka tosin välillä syrjivät minua. Olen aina ollut sellainen jolle viimeiseksi soitetaan kun on hyvin tylsää ja kellään muulla kaverilla ei ole aikaa juuri sillä hetkellä seurustella tai lähteä mihinkään. En ole kenellekään tärkeä kaveri.
Ylä-asteellakin on aina ollut sama juttu ja olin ruma ettei edes kukaan poika kiinnostunut minusta. Sitten tapasin netissä viisi vuotta vanhemman miehen. Hän jotenkin manipuloi minut värjäämään hiukseni vaaleaksi ja opetti minut meikkaamaan ja pukeutumaan erilailla. Hassua kyllä. No sitten minusta tulikin yhtäkkiä ”suosittu” ja silloin taisi suoraansanoen kusikin nousta nuppiin yhtäkkisen miesten suosion vuoksi. No tein erinäisiä virheitä ja asioita tuossa muutama vuosi sitten ja nyt olen se mikä olen, edelleen blondi ja voin myöntää että kai mä oon sit ihan nätti ja miehet baareissa kiinnostuvat minusta lähinnä yöseuraa etsiessään.
Ja ongelmani onkin se että mielestäni olen nykyisin jalat maassa ja ihan jees tyyppi, mutta kuitenkaan kukaan naispuolinen ihminen ei jostain syystä viihdy seurassani. Ensinnäkin minun on vaikeaa tutustua esim. mieheni kavereiden tyttöystäviin. He tulevat keskenään kyllä aina juttuun mutta minut jätetään aina sivuun. Muutkin kaverini esim entisestä koulusta löysivät pian uusia tuttavuuksia ja taas jäin yksin ja olin se ongelma kun valittiin ryhmiä. Miespuolisistakin on vaikea saada kavereita koska aina he haluavat pian jotain enemmän. (ei siis miehet millään pahalla)
Olen miettinyt että mahdanko antaa itsestäni jotenkin ”leijuvaisen” kuvan tai jottain.. 😑❓ Olen kysynyt suoraankin näiltä väliaikaisilta ystäviltä jotka noin puolessa vuodessa vain katoavat, mutta en ole saanut vastausta tähän… Mikä minussa mahtaa olla vikana? Miksi kukaan ystävä ei pysy luonani? 😑❓