Jäin kiinni valheistani, vyyhdistä mikä oli paisunut niin suureksi. Milloin itse sen tajusin mikä olen, kuinka sairaan maailman olen ympärilleni rakentanut. Aina olen pieniä valheita, valkoisia valheita päästänyt, mutta kirjoitettuani elämästäni faktoja ylös tajusin että valheet muuttuivat sairaiksi ja hyvin paljon liioitelluksi avioeroni jälkeen vajaan 10v sitten. Vaimolleni silloin, pimitin paljon raha-asioita ja yleensä talouteen liittyviä asioita. Emme eronneet valehtelun vuoksi, siihen olivat omat syynsä. Sen eron jälkeen kun tapasin uuden ihmisen, kerroin asioita menneisyydestäni mitkä eivät olleet totta ja siitä eteenpäin olen pitäytynyt niissä tarinoissa, keksien lisää ja lisää, sairaita, inhottavia valheita.
Nyt 1,5v sitten tapasin naisen ja kiitän hänestä Jumalaa että jäin kiinni ja saan alkaa puhdistamaan pöytää ja rakentamaan elämää totuuden pohjalle. Minua ahdistaa suuresti se että se 1,5v oli helvettiä hänelle ja vein kaiken pohjan kaikesta, tämä oli aika lievästi sanottu kylläkin. Tunteita häneen en ole valehdellut.
Se että tapasin hänet, hän sai minut kiinni valheistani, antoi usein mahdollisuuksia kertoa totuus. Mutta en tarrannut niihin muulla tavoin kuin keksimällä lisää valheita, se että löysin uskon jokin aika sitten on syy että uskallan myöntää itselleni olevani hirviö, haluan aidosti apua tähän sairauteen, mitä en vieläkään täysin tajua kuinka vakava tämä on. Ahdistus kasvaa mitä enemmän käsitän, unettomuus vaivaa.
Ei tuo autio saari idea huono olisi, mutta silloin mielikuvitus lähtisi liikaa liikkeelle ja valehtelisin itselleni sinne elämän. Siinä olisi jo yksi miinus, valehtelisin sielläkin siis. Uskonko lääkkeelliseen apuun, en oikein tiedä. Päässä on joku vinksallaan pahasti kyllä kun tälläistä tekee, mutta onko siihen lääkitys? Kaikki hoitomuodot otan vastaan ja ensi viikolla selviää paljon jatko kun pääsen eteenpäin mielenterveyspuolelle!
Minun piti kirjoittaa tähän vielä niin paljon lisää, mutta nyt ei ole voimaa!