Millähän jaksaisi huomiseen?
Olen miettinyt ulos pääsyä omasta ahdingosta, kaikki alkoi syksyllä 2007 vaimoni kanssa riideltyäni hän löi kynttilä jalalla ja menetin tajuni, jonka myötä sitten menetin ammattiajolupani väärän diagnoosin johdosta, yritin jopa läänin hallituksessa asti korjata lääkärin tekemän virheen, mutta saamatta siihen korjausta, heidän mielestä ei ollut tapahtunut virhettä, ja sitten oli ammattini ja perheen toimeentulo katkolla, olinhan yksityis yrittäjä.
Siitä meni kaksikuukautta, kun minulle läheinen ihminen isäni kuoli syöpään 66vuotiaan, joka havaittiin vasta reilu kuukautta aiemmin, isäni oli erittäin läheinen ja olimmeki lähes päivittäin yhteydessä. Pelkästään isäni kuolema oli minulle niin rankka paikka että ei ole tosikaan, olihan äitini kuollut jo vuonna 1987 reilu nelikymppisenä, jonka jälkeen isäni oli paras kaverini. Sen jälkeen alkoivat isän avo-puoliso ja hänen tyttärensä riitelemään isäni jäämistöstä ja syyllistämään minua, isääni ei ehditty edes haudata kun tämä alkoi, ja alkoi tulla haasteita käräjille ja teksti viestejä joissa sanottiin ” isäsi häpesi sinua eläissään ja sanoi sen kovaan ääneen älä häpäise enään” siinä menikin viime vuoden loppuun asti ja onneksi yksikään heidän vaatimuksistaan ei mennyt läpi.
Keväällä 2008 alkoi sitten mennä enemmän alas päin kun minulla ei ollut enään ajolupaa ja ei enään kannattanut ajaa rengeillä kun polttoainen nousi niin paljon, niin jouduin myymään meidän toimeentulo lähteen, ja nyt tuloja ei enään ollut! ja paineet alkoivat nousta kun ei enään pystynyt maksamaan veroja ja muita laskuja, ja tietysti ne kohdistuivat myös perheeseen. Nyt vaimoni muutti juuri joulun alla lasten kanssa pois ja otti avioeron minusta, sekä nyt näyttää että menetän vielä asunnon ulosotto miehelle kun en pysty maksamaan verojani pois, eikä tuloja tule mistään kun on niin väsynyt että ei jaksa mennä edes lääkäriin.
Olen ollut niin masentunut jo pelkästään vaimon ja lasten pois muuton takia, sekä oman isäni kuoleman johdosta että en enään jaks hoitaa mitään asioita, ja on ihme että olen edes jaksanut tähän päivään asti. Tätä pahaa oloa ei voi tietää kun on rakkaimmat ihmiset lähtenyt pois joiden avulla on jaksanut mennä eteenpäin.
Nyt kun on menettänyt ihan kaiken niin olen alkanut miettimään mitä järkeä on tässä elämässä jossa kaikki voi mennä totaalisesti pieleen.
Millähän jaksaisi huomiseen??