Sellaisesta asiasta halusin tänne kirjoittaa, että olen tässä nyt puolitoista vuotta ollut sinkkuna ja tapaillut muutamia naisia, mutta mikään niistä tapailuista ei ole johtanut pidemmälle. Olen siis 30-vuotias mies. Tapasin vähän aikaa sitten naisen ja ihastuin häneen. Tunne olikin vain yksipuolista ja en saanut vastakaikua, enkä ymmärrä syytä. Koitin kysellä että mistä puristaa, mutta vastaus oli ”tunnut enemmän kaverilta kuin miltään muulta”. Sellainen vastaus tuntui jotenkin pahalta. Eksäni sanoi aikoinaan sillee kun erosimme, ettei hän koskaan minua rakastanut ja tunnuin enemmän ”ystävältä”. Jäin vaan kelaamaan asioita ja tunnen olevani masentunut ja itsetunto pohjalla.
Minulla on sellainen fiilis, että en halua enää edes yrittää, koska pelkään että saan taas pakit ja uskon että se liittyy jotenki siihen miten käyttäydyn? Muuttaisin jotain itsessäni, jos tietäisin vain mitä se on? Luultavasti tulen jäämään yksin vain senkin takia, että olen jo valmiiksi luovuttanut, enkä halua lähestyä ketään ja yrittää, sekä epäilen kykyäni tehdä vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.