Miksi ihmisten pitää tuijottaa?
Minua ärsyttää näin kesällä kun ihmiset tuijottavat. Itse olen ylipainoinen ja siksi en mielelläni ole ihmisten katseiden kohteena. Aikaisemmin luulin että on vain omaa mielikuvitustani että ihmiset tuijottavat minua ja läskejäni, mutta joka päivä sen huomaa kuinka ne katsoo että onpa siinä läski ja ruma ihminen.
Varsinkin miehet katsovat ulkonäköä ja monien katseista kyllä näkee kuinka heitä ällöttää ylipainoiset naiset. Jokaisessa työpaikassa missä on ollut miehiä olen sen kokenut että kukaan heistä ei edes ole halunnut jutella kanssani.
Menen melkein paniikkiin jos joudun kulkemaan yleisellä paikalla esim. t-paidassa. Mieluiten kuljen takki päällä. Lyhyitä shortseja tai capri housuja en kuvittelisi edes pitäväni muualla kuin kotona. Olen joutunut lapsena pilkan kohteeksi ylipainon takia ja siitä on jäänyt kammo ihmisten puheista ja katseista.
Olen yrittänyt laihduttamista, mutta ei se ole onnistunut. Ainoa ongelmakohta on vatsan ”uimarenkaat” Niistä jos pääsisin niin olisi helpompi olla.