Miks heti kun tuntuu että en halua kuolla niin joku asia kusee?
Eli minulla on ikuisesti ollut masennus ja tulee aina olemaan. Välillä pahempia ja välillä parempia kausia toki. Nyt syksyllä ja talvella oli varmaan puoli vuotta taas vaihteeksi kausi että halusin vaan kuolla ja ajatukset pyörivät lähinnä siinä että miten sen teen. Minulla on myös joku paskahäiriö sen takia että mua on koskettu paljon ilman lupaa ja muutenki vituttaa suurin osa maailman miehistä. No sitten tapasin erään todella ihanan ihmisen. Oltiin aluksi noin 4 kk kavereita ja sitten alkoi tulla jotain lämpimiä tunteita. No mutta sanoin sille kuitenkin kovasti että ei kiinnosta mikään suhde ja blaaablaaa.. Ja nyt juuri olen saanut selitettyä että joo kiinnostaa sittenkin, ja välimme on alkaneet lämpeämään.
Nyt sitten kyseinen henkilö informoi että joku muija on hänelle raskaana. Eivät aio mennä yhteen tai mitään, ja sanoi että ei tuon pitäs meihin vaikuttaa. Ei siis edes olla suhteessa ja en muutenkaan jaksa tätä hiton epäselvää säätämistä. Kuitenkin asia vaikuttaa silleen että tuntuu että mite vitussa voisin olla sellasen kans yhdessä jolle on joku muija raskaana?!? Tekis vaan mieli sanoa että ”lol hyvää loppuelämää vaan fag”, mutta kun mun tunteet ei yhtään vähentyneet häntä kohtaan. Tuntuu vaan taas siltä että oisinpa kuollu. En voi puhua tolle mun tunteista koska hän on itsekin tosi järkyttynyt tosta sen vahingosta joten en halua nyt alkaa vielä mun omia paska ongelmii sille avautua vaan annan sen hoitaa omat ongelmansa ensin.
Tää on tosi pitkä ja sekava. No mutta elämä on =) Ja varmaan viel kaikkia kiinnostaa.