Aviomieheni kävi ensimmäistä kertaa yhdessäolomme aikanana (reilut 8 vuotta) laivalla. Lupasi olla kunnolla ja ottamatta alkoholia ylenmäärin. Ei ole muutenkaan kova kännääjä, pari olutta illassa ja viihtyy perheen kanssa kotona ja on aina ollut joka asiassa uskollinen. Nyt tilaisuus teki varkaan ja päätyi kuitenkin ympärihumalassa pussaamaan toista naista suulle. Kotiin tultuaan kertoi minulle vakuuttaen, että oli vain ohimenevä tilanne, ilman tunteita, ilman jatkoaikeita. Pelkkä pusu.
Olen käyttänyt lähestulkoon kaiken aikani asian miettimiseen. Mieli aaltoilee, välillä on kaikki hyvin ja välillä en voi uskoa asiaa todeksi, mieheni on kaiken tämän yhteiselon jälkeen rikkonut keskeisen koskemattomuutemme jonkun känniläisakan pusupyynnön takia. Koen itseni petetyksi, vaikka eihän kyse periaatteessa sellaisesta ole.
Haluaisinkin muiden mielipiteitä, ajattelenko liian syvällisesti asiaa, kun kyse ei kuitenkaan ole tuon isommasta asiasta. Epäilys kuitenkin kalvaa ja luottamus mieheeni on ainakin hetkellisesti mennyt. Haluan kuitenkin antaa asian anteeksi ja jatkaa yhteiseloamme, mutta mielessäni pyörii silti ajatus että hän on kajonnut toiseen naiseen. Toivoisin keskustelua asiasta, oikeita mittasuhteita ja samankaltaisia kokemuksia..
Olen masennukseen taipuvainen, liikaa ajatteleva nainen. Pelkäänkin nyt masennuksen lauenneen uudestaan tämän tapauksen takia, elämässäni kun on tapahtunut monia muitakin suuria muutoksia syksyn aikana. Olen työtön, vanhempi lapseni lähti ekalle luokalle syksyllä.. niin ja syksy aiheuttaa masennuksen oireita joka vuosi, eli siis aika on otollinen masennukselle. Ahdistaa ja olo on epätoivoinen, mikään ei tunnu miltään tai mitään ei huvita tehdä. Auttakaa..