Hei!
Kiitos volvomies, Eveny, Jardin Prive ja Kari Krandi teille kaikille. Huomaatteko kellon ajan. Neljä yötä tehty putkeen töitä. Uni ei tule, kun saisi nukkua. Mulla on nyt "tunne", kuinka sisukseni odottaa räjähdystä.
Olen sinnitellyt itsekseni nyt terapiatauon aikana. Nyt mulla olisi huutavaa asiaa terapeutille, terkkarille tai lääkärille. Se on sen luokan juttua, mistä ei kehtaa puhua ainakaan punastumatta.
Ystäviä mulla on ikävä. Puoli vuotta olen asunut kauempana ja kaipaan niitä kahvituokioita, kun puolin ja toisin ollaan itketty ja naurettu. Kotona on kiukuttelevat murkut!
Tiedän sinnitteleväni äärirajoilla, olen liian sinnikäs en täysin ole työkykyinen. Toisaalta pakenen työhön, kun ei tarvii olla kuin koulutettu robotti.
Jardin Prive: "omasta pärjäämisestä luovuttaminen", se olisi oiva ohje. Mulla on lääkäri ensi viikon perjantaina. Kumpa uskaltaisin taas antaa sisimpäni puhua. Olin mielestäni jo parempi, mutta ei minusta tuntuu pahalta. Yritän päästä terkkarille tällä viikolla edes jutskaamaan.
Sairaslomalle ei uskalla jäädä. Ei enää kolmikantaan! Myös irtisanomisuhka panee sinnittelemään. Jatkuva epätietoisuudessa eläminen on ihan hirveää!
Jos mä nyt sitten nukkuisin edes vähän, mikää ei vaan kiinnosta! Enkä halua vaivata läheisiäni mun ahdistuksilla ja peloilla. Tämä pimeä, joulun alus ja joulu ahdistaa! 9 vuotta tulee siskon murhasta! Se tuntuu koko ajan pahemmalta. Paljon pahaa mahtuu reiluun vuoteen. Hyvyyteen on vaikeampi uskoa. Rakkaus lämmittää. Mun juttu on nyt poukkoileva! Niin on mielikin! Soitan aamulla työterveyteen heti kahdeksalta!