Masennus ja takapakit
Olen 36v nainen ja masennuksen kourissa ollut jo viimeisimmät reilut 3kk.
lääkityksenä voxra 150mg,ketipinoria menee nyt iltaisin jo 150mg et saan nukuttua,sekä opamox 15mg jota olen saanut vähennettyä 2kuukauden päivittäisen käytön jälkeen 3 tabletista yhteen päivässä.Viimeisimmän 3kuukauden aikana mulla on ollut pari sellasta pirteämpää kautta,mutta ne on kestäneet vain reilun viikon ajan,tuntuu sillon kuin toipuminen lähtis hyvään vauhtiin ja se tuntuu mahtavalta.Elelen avoliitossa ja meillä menee ihan hyvin nykyään,itse olen eläkkeellä.Silloin kun alan aina piristyä niin sillon kyllä herkästi huolestun joistain asioista suhteeseemme liittyen esim. jos mies ei heti tuu halaamaan töistä tultuaan väsyneenä.Silloin alan pelätä eikö hän rakastakaan enää minua,alan pelätä pahinta,mutta noi asiat on kyl selvinneet puhumalla miehen kanssa ja on selvinnyt et huoleni on ollut aiheeton.Sitten alankin taas hiljallee uupua,ahdistua,masentua.Mitähän toi mahtais tarkoittaa??Tuntuu,et ketipinoristakin sit hiipuu teho ja sen ilta annostusta on nostettu n. kuukauden välein.Ei kivaa kun aina joutuu sen annostusta nostamaan..vai liekö sit opamoxin vähennyksestä johtuvia viekkareita 😯🗯️☹️